کتاب گنج نامه مخزن الدفین نسخ تیموری گیل و دیلم و طبرستان

کتاب گنج نامه مخزن الدفین نسخ تیموری گیل و دیلم و طبرستان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
34 مگابایت
تعداد صفحه
102
تعداد بازدید
9882 بازدید
۱۰,۹۰۰ تومان
4.1/5 - (14 امتیاز)

دانلود کتاب نسخ تیموری گیل و دیلم و طبرستان

در این مطلب دانلود نسخه PDF نسخ تیموری گیل و دیلم شامل بیش از 200 نسخه از گیلان و قزوین قسمتهایی از زنجان بسیار نفیس وکمیاب اثر محمدبن حسین ضیابری را برای علاقه مندان به گنجیابی و دفینه یابی قرار داده ایم.

دانلود کتاب نسخ تیموری گیل و دیلم و طبرستان

مقدمه کتاب نسخ تیموری گیل و دیلم و طبرستان :

بعد از حمد صانع یکتا و معبود بی همتا و شافع مخلوقات حضرت محمدبن عبدالله صلی الله و علیه علی اهلبیت طاهرین حسب الدستور سلطان بن سلطان و خاقان بن خاقان ابن سلیمان حشمت مالک الرقاب شاه تیمور گورکانی اینجانب احمد خان وزیر به سرکردگی چهل پهلوان کرسی نشین و هفتاد هزار مرد جنگجوی جرار به عزم تسخیر ممالک و سرکوبی دشمنان و گرفتن باج و خراج در سنه ۷۲۳بعد از هجرت حضرت رسول ختمی مرتبت صلی الله علیه و علی اهلبیت اقدام نمودیم.

و به لطف الهی در اندک زمان کوکب مراد از وفق اقبال طالع گشت و مالیات گرفته شد و اموال هر حدودی را در حد خود مخفی داشته و بعضی را به طلسمات و اشکال نجات و طلسم دیگر سپردیم و مخفی و مدفون ساختیم ، و از لسانی به لسانی نوشتیم تا از نظر اغیار مستور گردد و دفاینی که به اشکال غیر نجات مدفون گشته طریق مفتوح آن نیز نوشته تا بوقت خویش مستخرج گردد به اذن رب الکریم الغنی .

والسلام سنه ۷۲۳ هجرت نبی چون رساله مذکور از چندین کتب رونویسی شده است بر خود واجب دانسته تا کاتبان دیگر نسخ خطی را نیز در این اوراق آورده و ثبت نمایم . قسمتی از نسخ حسب الدستور آقا میرزا احمد و میرزا ابراهیم بن مالک بن حکیم و بخشی به خط جناب شیخ حنیفه جیلانی و پاره ای از رساله شیخ سعدبن سعد و چندین نسخ نیز از یادداشت های شیخ مظفربن ریاح و قسمتی هم از رساله اسرار کنوز سید آل طاهرین حاجی سید جلال کیانی مرقوم گردید …

توجه: فریب کلاه بردارهایی که کتاب گنج نامه مخزن الدفین نسخ تیموری گیل و دیلم و طبرستان را با قیمت بسیار بالا میفروشند نخورید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

  1. شاهین

    مگه نمیگی رایگان پس واریز برای چی؟؟؟!!!!

  2. navid-rm

    دمتون گرم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *