جزوه مبانی کامپیوتر

نوع فایل
PDF
حجم فایل
7.14 مگابایت
تعداد صفحه
37
تعداد بازدید
334 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه مبانی کامپیوتر می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه مبانی کامپیوتر:

مقدمه:

کامپیوتر، یکی از برجسته ترین پدیده ها ایست که در قرن بیستم اختراع شد . نیاز انسان به محاسبه و محدودیت مغز انسان برای ذخیره سازی و سرعت کم ، دلیل اصلی پیدایش کامپیوتر بود . اگرچه مغز انسان از نظر پیچیدگی با هیچ کامپیوتری قابل مقایسه نیست اما بدیهی ست که مغز انسان گاهی دچار خطا می شود . بلیز پاسکال (Belize Pascal) ، فیلسوف فرانسوی برای اولین بار ماشین حساب مکانیکی ساخت که از آن در دفتر پدرش برای جمع مالیات استفاده می کرد .بعد از آن ، آلن تورینگ (Alan Turing) کامپیوتری طراحی کرد که معروف به ماشین تورینگ شد وتوانایی محاسبات منطقی بسیاری را داشت . اولین کامپیوتر دیجیتالی جهان در سال 1316 به نام  (ABC  (Atanasoff – Berry Computer  ساخته شد که برای حل معادلات خطی بود اما این کامپیوتر ، به خاطر ابتدایی بودن خیلی سریع از رده خارج شد . در اوایل دهه 1340 ، شرکت HP  ، کامپیوتری کامل طراحی کرد که از اولین کامپیوتر های شخصی بود و شباهت زیادی به کامپیوتر های مدرن فعلی داشت .

همانطور که گفته شد در دنیای فناروی و اطلاعات اولین پلی که می بایست از آن رد شد و به دنیای پیچیده رایانه ها وارد شد، مبانی کامپیوتر است. شما در درس مبانی کامپیوتر ICDL با اطلاعات مهم و  مفاهیم پایه فناوری اطلاعات آشنا خواهید شد. هرچند قسمت اصلی این درس، آشنایی با معماری کامپیوتر و سیستم عامل ها آن است اما سرفصل کلی این مهارت به شکل زیر خواهد بود.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه مبانی کامپیوتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *