کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم

نوع فایل
PDF
حجم فایل
5.60 مگابایت
تعداد صفحه
145
تعداد بازدید
322 بازدید
۵,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم:

مقدمه:

قرآن کتاب هدایت انسان ها در همه اعصار است؛ پهنه زمین و گستره زمان حوزه نورافشانی این خورشید همیشه تابان است. قرآن به مثابه قانون اساسی اسلام، برای هدایت فردی و اجتماعی انسان و رساندن او به بلندای سعادت و زندگی توام با عزت و سرافرازی بر پیامبر رحمت نازل گشت. مطابق فرمایش امام علی همنشین قرآن هماره با دو توفیق قرین است: زیادت در هدایت و نقصان در گمراهی.

مرور ایام و گذشت قرن ها هرگز نتوانسته ذره ای از طراوت و تازگی این کتاب جاودانی بکاهد تا بدانجا که در هر عصری تلقی اندیشمندانی که در اقیانوس ژرف قرآن غور کرده اند بر آن است که این کتاب تنها برای مردمان همان عصر نازل گشته است.

گرچه نیاز انسان به قرآن به زمان خاصی اختصاص ندارد اما به جرات می توان مدعی شد که نیاز انسان عصر حاضر به این کتاب حیات بخش به مراتب بیش از گذشته است؛ چرا که در این برهه از زمان احساس فقر و نیاز انسان دور افتاده از خویشتن خویش و فاصله گرفته از فضایل اخلاقی و عواطف انسانی و محبوس شده در اضطراب ها و نگرانی ها به هدایتگری که به بهترین راه ها هدایت کند به مراتب بیشتر است و انسان عصر مدرن از عمق جان به دنبال حقیقت ناب و آب حیات است و آن را جز در دین سراسر معنویت اسلام و کتاب روح نواز و هدایتگر آن، قرآن نخواهد یافت

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *