پاورپوینت آسیب شناسی عزاداری

نوع فایل
ppt
حجم فایل
8.82 مگابایت
تعداد صفحه
29 اسلاید
تعداد بازدید
947 بازدید
۶,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

دانلود پاورپوینت آماده آسیب شناسی عزاداری

یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع آسیب شناسی عزاداری و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد. پاورپوینت آسیب شناسی عزاداری توسط وبسایت سحافایل با نازلترین قیمت نسبت به منابع و سایت های دیگر آماده دانلود و دریافت شده است.

پاورپوینت آسیب شناسی عزاداری

توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل powerpoint (پاورپوینت) ارائه میگردد.

پاورپوینت آسیب شناسی عزاداری دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.

شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

بخشی از متن پاورپوینت:

مجالس سوگواری برای سالار شهیدان (ع) در کنار کارکردهای فراوانی که دارد، در طول زمان آمیخته با آسیب‌ هایی شده که همین امر موجب کاسته شدن از تاثیرگذاری آن می‌شود. در طول سال های پس از انقلاب اسلامی بزرگان تلاش زیادی کرده‌اند تا با روشنگری و آگاهی‌ بخشی از این آسیب‌ ها بکاهند و این مجالس را به سمت پیراستگی از انواع خرافات و اعمال و ذهن‌ آلود سوق دهند. در مطلب حاضر که در دو بخش تقدیم می‌شود، آسیب‌شناسی مجالس و آئین‌های عزاداری از دیدگاه رهبر انقلاب مورد بررسی قرار گرفته است که از نظرتان می‌گذرد.

فرهنگ عاشورا از دیر باز به دلیل ارزش و اهمیت آن همیشه مورد توجه دوست و دشمن بوده است. در طول تاریخ ظالمان و مستکبران همیشه به دلیل ماهیت ظلم ستیزی عاشورا با آن مخالف بوده‌اند. ارزش معنوی و انسان‌ساز و اصلاح‌گر عاشورا موجب شده که آسیب‌های زیادی از دوست و دشمن به آن وارد شود. عاشورا دارای بعد شکلی و بعد ماهیتی است. …

 به قول آیت الله، شهید مطهری، شهید زنده انقلاب:  امروز بايد عزاي حسين را گرفت اما در عصر ما برای حسين يك عزاي جديدی است كه در گذشته نبوده است!! و آن عزای جديد، برای اين همه دروغ‌ هايی است كه درباره حادثه كربلا گفته ميشود و هيچ كس جلوی اين دروغ‌ها را نميگيرد.

پاورپوینت آسیب شناسی عزاداری در دو بخش مجزا به موارد زیر می پردازد:

1- آسیب های عزاداری

2- آسیب های روضه خوانی

– آسیب های عزاداری شامل (ترک نماز اول وقت، مزاحمت برای مردم، اختلاط زن و مرد، سینه زنی و زنجیر زنی بانوان، برهنه شدن، هروله، دشنام به مخالفان، قمه زنی)

– آسیب شناسی روضه خوانی (ارتزاق به اهل البیت، الگوبرداری از ترانه ها، روضه خواندن بین دعا، سیاست زدگی، غلو یا کفرگویی، اهانت و بکاربردن الفاظ موهن، تحریف مقاتل، خرافات در روضه)

این فقط قسمتی از فایل است. جهت دریافت کل فایل، لطفا آن را خریداری نمایید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت آسیب شناسی عزاداری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *