تحقیق در مورد بتن سبک کفی

تحقیق در مورد بتن سبک کفی
نوع فایل
Word
حجم فایل
515 کیلوبایت
تعداد صفحه
5
تعداد بازدید
66 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد بتن سبک کفی که در 5 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد بتن سبک کفی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

بتن سبک کفی که در ایران به نام بتن اسفنجی ودر اروپا به نام  CLC خوانده می شود دارای کاربری های بسیار در صنعت ساختمان سازی به صورت بلوک، قطعات پیش ساخته و بتن در جا و همچنین در بسیاری از پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار گرفته و میگیرد. بتن کفی در گذشته در ایران هم مورد استفاده قرار گرفته و هم اکنون نیز تا حدودی تولید و مصرف می شود.

متاسفانه به علت عدم آشنائی با خواص و یا عدم رعایت کامل اصول  فنی و علمی نحوه تولید این محصول ارزشمند، با وجود صرف وقت بسیار و هزینه های هنگفت، کاربرد آن ناموفق بوده است و حداکثر پیشرفت به دست آمده تولید بلوک با مقاومت بسیار کم بوده است. از علل عمده این عدم موفقیت:کاربرد مصالح نامرغوب، دانه بندی و طرح اختلاط نامناسب، به کار بردن ماده کف ساز غیر استاندارد، به کاربردن ماشین آلات نامناسب برای تولید و انتقال بتن و بالاخره نحوه نامطلوب عمل آوردن بتن را می توان برشمرد.

بتن سبک کفی یکی از کاراترین و متداول ترین مصالح ساختمانی است که با رعایت اصول فنی می توان آنرا برای انواع پروژه های ساختمانی تولید و مصرف نمود. پس از اختراع آن در کشور سوئد در اواخر جنگ جهانی دوم امروزه در تمام کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

بتن سبک کفی
بتن سبک کفی
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد بتن سبک کفی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه