تحقیق در مورد GPRS

تحقیق در مورد GPRS
نوع فایل
Word
حجم فایل
22 کیلوبایت
تعداد صفحه
11
تعداد بازدید
137 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد GPRS که در 11 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد GPRS می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

در واقع، با توجه به محدوديت‌هاي موجود در شبكه‌هاي تلفن همراه، سرعت GPRS ،ا10 تا 20 و يا حداكثر 64 كيلوبيت بر ثانيه خواهد بود. با اين سرعت نمي‌توان يك كنفرانس ويدئويي را لحظه به لحظه تحت پوشش قرار داد؛ ولي خاصيت آنلاين بودن هميشگي آن، امكان دريافت و ارسال حجم بالاي اطلاعات را فراهم مي‌كندكه ارسال و دريافت ايميل در برابر آن بسيار ساده خواهد بود.

در شبكه‌هاي پكت سويچد (Packet-Switched) جريان اطلاعاتي در نقطه ارسال به تعدادي بلوك كوچك به نام بسته (Packet) ، شكسته مي‌شود. هر بسته داراي اطلاعات مربوط به مبدا، مقصد، جايگاه آن در رشته‌ داده‌ها و يك كد مربوط به چك كردن خطاست. براي افزايش كارايي شبكه و استفاده بهينه از منابع انتقال اطلاعات، بسته‌هاي اطلاعاتي مي‌توانند مسيرهاي مختلفي را براي انتقال به مقصد طي كنند و سپس در نقطه مقصد با ترتيب اوليه دوباره مونتاژ شوند.

براي مثال شبكه جهاني اينترنت يك شبكه پكت سويچد (Packet-Switched) است. در فناوري مخابرات بي‌سيم، پكت سويچد (Packet-Switched) بدان معني است كه به جاي تخصيص يك كانال راديويي به يك مشتري خاص براي يك مدت زمان معين، منابع مخابراتي فقط وقتي استفاده مي‌شوند كه ارسال و دريافت اطلاعات انجام مي‌شود. اين نحوه استفاده، امكان به اشتراك گذاشتن منابع ارسال و دريافت بين كاربران را فراهم مي‌آورد.

GPRS چیست

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
برچسبها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد GPRS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه