دانلود مقاله استان گلستان

دانلود مقاله استان گلستان
نوع فایل
Word
حجم فایل
488 کیلوبایت
تعداد صفحه
47
تعداد بازدید
103 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله استان گلستان که در 47 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله استان گلستان می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

استان گلستان در محدوده مختصات جغرافيايي 5600-5400 طول خاوري و 3630-3815 عرض شمالي و در بين استان‌هاي مازندران، سمان و خراسان قرار دارد.

استان گلستان در شمال و شمال شرق كشور بين طول‌هاي جغرافيايي َ51 ْ53 تا  َ56 ْ19 شرقي و عرض‌هاي 30َ ْ36 تا َ08 ْ38 شمالي قرار دارد. مساحت اين استان 20893 كليومتر مربع بوده و مركز آن شهر گرگان با ارتفاع 13 متر از سطح دريا مي‌باشد.

از ديدگاه زمين‌شناسي، ساختمان اين استان در دو پهنه زمين‌ساختي متفاوت قرار گرفته است. بخش شمال استان، پاره‌اي از صفحه توران و بخش جنوبي جزئي از ايران است و روزگاري بين اين دو صفحه اقيانوسي به نام پالئوتتيس وجود داشته است

در اينجا با مشخص شدن تاثير تابش آفتاب در سطوح مختلف مي‌توان تاثير اين تابش را بر فضاي داخلي ساختمان نيز مورد بررسي قرار داد. بدين‌منظور ابتدا به توضيح انواع تبادل حرارتي پرداخته نحوه‌ي انتقال حرارت خورشيد از طريق ديوارها، سقف و پنجره‌هاي ساختمان به فضاي داخلي آن را مورد بررسي قرار مي‌دهيم، سپس به نحوه عملكرد اجزاي مختلف ساختمان مي‌پردازيم.

استان گلستان
استان گلستان
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله استان گلستان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه