دانلود مقاله تاریخ فلسطین

دانلود مقاله تاریخ فلسطین
نوع فایل
Word
حجم فایل
97 کیلوبایت
تعداد صفحه
61
تعداد بازدید
59 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله تاریخ فلسطین که در 61 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله تاریخ فلسطین می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

از آغاز انتفاضة الاقصي تا هم اكنون كه سومين سالگرد آن گرامي داشته شد، مسئله فلسطين و خروش و قيام ملت مظلوم فلسطين كه براي احقاق حق خود جانفشاني مي كنند مورد توجه ويژه رسانه هاي گروهي قرار گرفته است. خبرها و تحليلهاي ارائه شده توسط اين رسانه ها نشانگر حجم عظيم كشتارها و خسارتهاي جاني و مالي فلسطينيان و مقاومت همه جانبه اين ملت شجاع در مقابل تمامي جنايات ارتش نژادپرست صهيونيستي مي باشد.

در اين ميان آنچه كه كمتر مورد توجه قرار گرفته است آگاهي بخشي نسبت به تاريخ و سرگذشت سرزمين فلسطين مي باشد. در همايشها و نشستهايي كه طي سه سال گذشته توسط دبيرخانه كنفرانس حمايت از انتفاضه فلسطين برگزار شده است، يكي از پرسشها و خواستهاي اصلي مشاركت كنندگان و بويژه جوانان، دانش آموزان و دانشجويان، داشتن اطلاعاتي دقيق و منسجم از تاريخ تحولات و رويدادهاي سرزمين فلسطين بوده است.

لذا اين دبيرخانه جهت پاسخگويي به اين خواسته و برآورده ساختن اين نياز در سطح افكار عمومي با گردآوري و خلاصه سازي اطلاعات و داده هاي موجود در منابع مختلف اعم از كتابها، مجلات و روزنامه ها و سايتهاي اينترنتي مبادرت به چاپ اين كتابچه نموده است.

تاریخ فلسطین
تاریخ فلسطین
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله تاریخ فلسطین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *