دانلود مقاله تعیین وزن اتمی منیزیم

دانلود مقاله تعیین وزن اتمی منیزیم
نوع فایل
Word
حجم فایل
94 کیلوبایت
تعداد صفحه
26
تعداد بازدید
137 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله تعیین وزن اتمی منیزیم که در 26 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله تعیین وزن اتمی منیزیم می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

تعيين وزن اتمي منيزيم منيزيم : منيزيم عنصري فلزي به رنگ سفيد نقره اي است که در گروه 2 جدول تناوبي قرار دارد .اين عنصر در سال 1808 توسط humphrey davy دانشمند انگليسي کشف گرديد.از الکترو ليز نمک کلريد منيزيم و همچنين از آب دريا بدست مي آيد. منيزيم و ترکيبات آن مدت زمان مديدي است که شناخته شده هستند .منيزيم هشتمين عنصر از نظر فراواني در پوسته زمين به حساب مي آيد .اين عنصر در نهشته هاي عظيم در کانيهاي مگنزيت ،دولوميت وديگر کاني ها يافت مي شود. اين عنصر از الکتروليز کلريد منيزيم ناشي از اب هاي نمک دار ،چاه ها و آب دريا ها حاصل مي شود .

منيزيم عنصري سبک به رنگ سفيد نقره اي است اين عنصر به راحتي در درجه حرارت بالا مي سوزد و شعله سفيد رنگ وتابناکي در موقع سوختن نمايان مي کند . موارد استفاده اين عنصر شامل مواد محترقه و منفجره شامل بمب هاي آتش زا مي باشد . حدود يک سوم ترکيبات الو مينيومي و آلياژهاي ضروري براي هواپيما ها و موشکها از اين عنصر استفاده مي شود .اين عنصر داراي خاصيت جوش خوردگي بهتر از آلومينيوم مي باشد که براي عناصر آلياژي مورد استفاده قرار مي گيرد .

همچنين براي توليد گرافيتهاي حلقه اي چدني کاربرد دارد. همچنين اين عنصر يک عامل کاهنده در توليد اورانيوم خالص و نمکهاي فلزي است. هيدروکسيد ،کلريد،سولفات و سيترات منيزيم در دندانپزشکي استفاده مي شود . به علت اشتعال پذيري بالاي اين عنصر براي سوخت کوره هاي کارخانه ها استفاده مي شود . ترکيبات آلي منيزيم نقش حياتي در زندگي گياهي و جانوري دارند .

تعیین وزن اتمی منیزیم
تعیین وزن اتمی منیزیم
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله تعیین وزن اتمی منیزیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه