دانلود مقاله خواص سبزيجات

دانلود مقاله خواص سبزيجات
نوع فایل
Word
حجم فایل
18 کیلوبایت
تعداد صفحه
25
دسته بندی
تعداد بازدید
43 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله خواص سبزيجات که در 25 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله خواص سبزيجات می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

جو براي هزاران سال غذاي اصلي بسياري از مردم جهان بوده است. گلادياتورهاي رومي جو را به دليل انرژي زايي زيادش مصرف ميكردند. جوماده غذايي شفابخش نام دارد و در مبارزه با سرطان ، تنظيم كلسترول و درمان يبوست موثر است.

تركيبات ضد سرطان

جو داراي تركيبات شيميايي با نام Protease inhibitors (مهار كننده آنزيم تجزيه كننده پروتئين) پروتوآزاينهبيور است. اين تركيب عوامل توليد سرطان در روده را متوقف كرده و از ايجاد تومورها جلوگيري مي كند.

كنترل كننده كلسترول

جو داراي تركيباتي است كه در وهله اول از توليد كلسترول LDL(چربي مضر) در كبد جلوگيري مي كند. اين اقدام ،يعني عدم توليد كلسترول LDL باعث مي شود كه احتمال ابتلا به بيماري هاي قلبي كاهش پيدا كند.

درمان يبوست

تحقيقات دانشمندان ايالت مونتاناي آمريكا نشان ميدهد كه جو در تنظيم و كاهش دردهاي شكمي و درمان يبوست موثر است.

چه مقدار جو مصرف كنيم؟

بر اساس تحقيقات اگر فردي روزي 3 بار جو مصرف كند،بعد از 6 هفته 15 درصد از كلسترول خونش كاهش پيدا مي كند. جو را در طبخ غذا و يا به عنوان نان جو استفاده كنيد.

 گوجه فرنگيTOMATO

گوجه فرنگي گياهي است با نام علمي LYCOPERSICOM ESCULENTUM از خانواده سيب زميني (SOLANACEAE) كه به نام عمومي TOMATO در جهان مشهور است.

نام مترادف SOLANUM LYCOPERSICUM و در زبان هاي فرانسوي و آلماني TOMATE، انگليسي TOMATO و عربي طماطم گفته مي شود. ميوه اين گياه كه قسمت اصلي آن است به صورت خام يا پخته در سالاد، انواع سس ها، سوپ و انواع موادغذايي به طور وسيع در جهان مورد استفاده قرار مي گيرد. اكثراً گوجه فرنگي را در زماني كه به رنگ قرمز است استفاده مي كنند و كمتر از ميوه سبز آن استفاده مي شود. مهمترين تركيبات گوجه فرنگي شامل حدود 90 درصد و يا كمي بيشتر آب مي باشد.

خواص سبزيجات
خواص سبزيجات
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله خواص سبزيجات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه