دانلود مقاله شورای فناوری اطلاعات

دانلود مقاله شورای فناوری اطلاعات
نوع فایل
Word
حجم فایل
139 کیلوبایت
تعداد صفحه
109
دسته بندی
تعداد بازدید
127 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله شورای فناوری اطلاعات که در 109 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله شورای فناوری اطلاعات می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

با پايان سال 81، شوراي فناوري اطلاعات وزارت صنايع و معادن دومين سال فعاليت خود را پشت سر گذاشت. در آغاز سومين سال فعاليت شورا و به منظور معرفي برنامه 1382, ضروري است عملكرد گذشته نيز مورد بررسي و ارزيابي قرار گيرد. محتواي اين گزارش شامل دو بخش است كه نخستين بخش به ارايه عملكرد سال 1381 شورا مي‌پردازد.

چكيده‌اي از اهداف, برنامه‌ها، فعاليت‌ها و آمار عملكرد شورا و كميته‌هاي تخصصي آن در سال 81 در اين بخش ارايه مي‌گردد. عملكرد شورا و كميته‌هاي تخصصي آن طي سال 80 در گزارشهاي منتشرشده قبلي توسط دبيرخانه جمع‌بندي و ارايه شده است. 1 بخش دوم اين گزارش به معرفي برنامه و ساختار جديد شورا در سال 1382 اختصاص دارد. همچنين، كليه مدارك و مستندات فعاليت‌هاي شورا در سايت شورا به نشاني www.mim.gov.ir/itc موجود است.

شوراي فناوري اطلاعات وزارت صنايع و معادن براساس حكم شماره  10205  مورخ 9/1/80 وزير محترم صنايع و معادن، از سوي معاونت برنامه‌ريزي، توسعه و فناوري با هدف تمركز و هماهنگي فعاليت‌ها، برنامه‌ها و طرحهاي فناوري اطلاعات در وزارتخانه و واحدهاي تابعه تشكيل شده و از آن تاريخ با تشكيل جلسات ادواري و همچنين راه‌اندازي كميته‌هاي تخصصي و تعريف و نظارت بر اجراي پروژه‌هاي فناوري اطلاعات، فعاليت نموده است.

شوراي فناوري اطلاعات
شوراي فناوري اطلاعات
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله شورای فناوری اطلاعات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *