دانلود مقاله مدل سازي واكنش كاتاليستي اكسايش متانول به فرمالدئید در يك راكتور بستر سيال

دانلود مقاله مدل سازي واكنش كاتاليستي اكسايش متانول به فرمالدئید در يك راكتور بستر سيال
نوع فایل
Word
حجم فایل
19 کیلوبایت
تعداد صفحه
13
تعداد بازدید
73 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله مدل سازي واكنش كاتاليستي اكسايش متانول به فرمالدئید در يك راكتور بستر سيال که در 13 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله مدل سازي واكنش كاتاليستي اكسايش متانول به فرمالدئید در يك راكتور بستر سيال می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

توليد فرمالدييد كه يكي از تركيب‌هاي پرارزش و پرمصرف است به طور معمول از اكسايش كاتاليستي متانول در راكتورهاي بستر ثابت به دست مي‌آيد. در اين تحقيق فرايند ذكر شده در راكتور بستر سيال مورد مطالعه قرار گرفته است.

بدين منظور يك راكتور بستر سيال به قطر 22 ميليمتر و طول 50 سانتيمتر از جنس فولاد زنگ‌نزن كه قابليت كنترل دما و شدت جريان مواد را داراست ساخته شده است. اثر پارامترهاي متفاوت عملياتي بر عملكرد راكتور بالا مطالعه شده است.

نتيجه‌ها با سه مدل سه فازي تطبيق داده شده و ميزان دقت مدل‌ها در پيش‌بيني رفتار راكتور مشخص شده است. نتيجه‌ها نشان مي‌دهد كه تحت شرايط مناسب ميزان تبديل متانول به فرمالدييد تا 89 درصد افزايش مي‌يابد و با بالا رفتن سرعت گاز در بستر سيال اين ميزان كاهش مي‌يابد كه دليل آن كاهش زمان اقامت و در نتيجه كاهش تماس متانول با فرمالدييد است.

بررسي مدل‌ها نشان مي‌دهد كه بيشترين انحراف مربوط به مدل Shiau _ Lin با 23 درصد خطا و بيشترين تطابق مربوط به مدل El_Rafai  و  El_Halwagi با 10 درصد خطا مي‌باشد. بنابراين در اين واكنش جريان‌هاي برگشتي به دليل كوچك بودن قطر راكتور در مقايسه با طول آن از اهميت كمتري برخوردار است.

مدل سازي واكنش كاتاليستي اكسايش متانول به فرمالدئید در يك راكتور بستر سيال
مدل سازي واكنش كاتاليستي اكسايش متانول به فرمالدئید در يك راكتور بستر سيال
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله مدل سازي واكنش كاتاليستي اكسايش متانول به فرمالدئید در يك راكتور بستر سيال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *