دانلود مقاله مكان بهينه توليد پراكنده در بازار

دانلود مقاله مكان بهينه توليد پراكنده در بازار
نوع فایل
Word
حجم فایل
35 کیلوبایت
تعداد صفحه
54
دسته بندی
تعداد بازدید
41 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله مكان بهينه توليد پراكنده در بازار که در 54 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله مكان بهينه توليد پراكنده در بازار می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

اين مقاله در دو روش جديد براي مكان بهينه توليد پراكنده در يك بخش ار بهينه (opf) را نمايش مي دهد كه برپايه بازار عمده فروشي الكتريسيته است توليد پراكنده فرض مي شود كه در بازار عمده فروشي الكتريسيته ،زمان واقعي شركت مي كند مسئله مقدار و مكان بهينه براي دو هدف متفاوت فرمول بندي مي شود با نام ماكزيموم سازي رفاه اجتماعي و ماكزيموم سازي شود محل هاي كانديد براي مكان توليد پراكنده بر پايه قيمت حدي محلي (lmp) مشخص مي شود.

مطابق با ضرايب لاكرانژ مربوط به معادله پخش توان اكتيو براي هر گروه lmp هزينه حدي كوتاه مدت (srmc) الكتريسيته مشخص مي شود مقدار پرداخت مصرف كننده به عنوان يك محصول و نتيجه lmp ارزيابي مي شود و مقدار و بار در هر باس بار به عنوان ديگر رتبه بندي براي تعيين گره اي كانديد براي مكان توليد پراكنده ارائه شده است رتبه بندي ارائه شده جنبه هاي مهندسي سيستم عملي را و جنبه هاي اقتصادي بازار عملي را به هم مرتبط مي كند.

به عنوان شاخص هاي خوبي براي مكان توليد پراكنده به طور خاص در يك بازار توليدي عمل مي كند به منظور ايجاد يك سناريو متفاوت از توليد هاي پراكنده در دسترسي بازار چندين مشخصه هزينه در نظر گرفته مي شود براي هر مشخصه هزينه توليد پراكنده يك مكان و مقدار بهينه براي هر هدف مشخص مي شود روش ارائه شده روي سيستم تست 14 با سه IEEE اصلاح شده تست شده است.

مكان بهينه توليد پراكنده در بازار
مكان بهينه توليد پراكنده در بازار
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله مكان بهينه توليد پراكنده در بازار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه