دانلود مقاله نقش واقعي و مناسب از تكنولوژي براي ايجاد فرهنگ يادگيري

دانلود مقاله نقش واقعي و مناسب از تكنولوژي براي ايجاد فرهنگ يادگيري
نوع فایل
Word
حجم فایل
31 کیلوبایت
تعداد صفحه
66
تعداد بازدید
48 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله نقش واقعي و مناسب از تكنولوژي براي ايجاد فرهنگ يادگيري که در 66 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله نقش واقعي و مناسب از تكنولوژي براي ايجاد فرهنگ يادگيري می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

شايد شما شنيده كه كلاس‎هاي آموزشي از بين رفت كه يادگيري از طريق تكنولوژي سريعتر، ارزان‎تر و بهتر است. فقط به جريان بيافتند و در هر زمان و مكان ياد بگيريد. اما من همچنين شنيده‎ام كه دوره يادگيري براساس تكنولوژي در حال تمام شدن است، تكنولوژي جديد امروزي با قدرت زياد به طور ناگهاني به وجود آمد. كدام يك از اين دو عقيده درست مي‎باشد؟

چگونگي حقيقت در بعضي جاها در اعتدال است. مديران و مربيان اميدي شبيه به اين داشتند كه تكنولوژي مي‎تواند يك راه‎‌حل و يا علاج براي تشكيلات و مسائل كسب و كار (تجارت) باشد. فقط تكنولوژي يادگيري جديد قابل دسترسي است. اغلب براي استفاده‎كنندگان به عنوان يك عقيده به نظر مي‎رسد تا يك راه‎حل براي آن. ولي از آنجايي كه همه ما راحتي بيشتر و تجربه‎هايي را از طريق تكنولوژي به دست مي‎آوريم ولي ما مجبور هستيم آن را وسيله‎اي با عنوان يادگيري تشكيلات بفهميم نه به عنوان يك راه‎حل. حقيقتاً رفتن از كلاسهاي آموزشي به يادگيري كنترل شده يا از تدريس حرفه‎اي به مخزن اطلاعات كنترل شده نه تنها ضمانتي را ندارد حتي يادگيري را نيز بيشتر نمي‎كند. در حقيقت، وقتي به طور غيرمقتضي استفاده مي‎شود، تكنولوژي مي‎تواند يك مانع باشد و همچنين گران مي‎باشد.

هنوز براي تكنولوژي يادگيري هزاران نقش مناسب و بزرگ وجود دارد. براي دانستن اينكه چطور تكنولوژي مي‎تواند استفاده از يادگيري را تسهيل كند اين مهم است كه آن سوي چشم‎انداز آموزش كلاس سنتي را ببينيم. چيزي كه تنها راه است براي تسهيل يادگيري و تنها راه براي استفاده از تكنولوژي در تلاش و كوشش.

نقش واقعي و مناسب از تكنولوژي براي ايجاد فرهنگ يادگيري
نقش واقعي و مناسب از تكنولوژي براي ايجاد فرهنگ يادگيري
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله نقش واقعي و مناسب از تكنولوژي براي ايجاد فرهنگ يادگيري”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه