دانلود مقاله Fog Screen چیست

دانلود مقاله Fog Screen چیست
نوع فایل
Word
حجم فایل
391 کیلوبایت
تعداد صفحه
29
تعداد بازدید
82 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله Fog Screen چیست که در 29 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله Fog Screen چیست می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

در دنیای اقتصادی امروز ، انواع محصولات و کالاها با اسامی متفاوت قابل دستیابی هستند و چیزی که آنها را از هم تمیز می دهد ، تعداد مصرف کننده آنها می باشد چه بسا بسیاری از محصولات که به خاطر عدم شناخت کیفیت آن توسط مصرف کننده ، خریداری نمی گردد و برعکس کالایی دیگر که کیفیت پایین تری دارد ، درصد بالاتری از فروش را در اختیار گرفته و مشتری قابل توجهی نیز کسب می کند .

به راستی این وجه تمایز خرید بین محصولات مشابه به چه دلیل است ؟ اگر از نظر کیفیت باشد ، که مشتری طبیعتا جنس با کیفیت بهتر را می پسندد اگر از نظر قیمت باشد ، باز هم معمولا محصولات مشابه آن چنان اختلاف قیمت محسوسی نسبت به یکدیگر ندارند. پس مسأله باید چیزی فراتر از این موضوعات باشد .

آری ، مهمترین موضوع در مشتری مداری و رسیدن به درصد بالای فروش محصول ، تبلیغات است . تبلیغات یعنی معرفی محصول یا خدمت و تا قدری هم گفتن مزایای آن نسبت به دیگر محصولات و خدمات هم رده آن و همچنین پنهان کردن عیوب احتمالی آنها .

تبلیغات سهم به سزایی را در فروش یک محصول دارا می باشد . به طوری که کارخانه ها و شرکتهای بزرگ دنیا هر ساله میلیون ها دلار صرف آگاهی رسانی و تبلیغات برای مصرف کنندگان خود می کنند . البته چندین برابر این مبلغ از طریق بالا رفتن آمار فروش عاید آنها می گردد .

بسیاری از کارخانه ها و شرکتها در کشورهای توسعه یافته بنای اصلی و اساسی کار خود را بر پایه تبلیغات بنا نهاده اند تا جایی كه تبلیغات را یک هزینه نمی دانند ، بلکه راهی برای معرفی و آگاهی رسانی عنوان می کنند . بسیاری از مدیران موفق دنیا در این زمینه با هم اتفاق نظر دارند که : ” اگر می خواهی کسب و کاری را راه بیاندازی اگر فقط 100 دلار دارید 90 دلار آن را به تبلیغات اختصاص بده و ما بقی را صرف تولید کن ؛ زیرا همان تبلیغات می تواند اثر بخش ترین مسئله در فروش شما باشد ولی اگر همه 100 دلار را به تولید اختصاص دهید ولی آگاهی رسانی و معرفی محصول به مصرف کنندگان را انجام ندهید ، به زودی شاهد ورشکستگی زود هنگام شرکت خود خواهید بود ” .

Fog Screen چیست
Fog Screen چیست
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله Fog Screen چیست”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *