شرایط عمومی قرارداد واگذاری لیسانس و دانش فنی

نوع فایل
Word
حجم فایل
120 کیلوبایت
تعداد صفحه
22
تعداد بازدید
396 بازدید
۱,۰۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «شرایط عمومی قرارداد واگذاری لیسانس و دانش فنی» که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

قرارداد چیست؟

قرارداد یا عقد به توافق دو اراده ضروری در جهت ایجاد یک اثر حقوقی را گویند. به عبارت ساده‌تر هرگاه جهت به وجود آمدن یک اثر حقوقی همچون خرید (بیع)، اجاره و نظایر آن، نیاز به تلاقی و تراضی ضروری دو اراده باشد، عقد محقق می‌گردد. با این تعریف ماهیاتی چون وصیت تملیکی، وکالت، هبه و دیگر ماهیاتی که قبول قابل در آن قبول ضروری یا قبول عقدی نیست، از تعریف و شمول عقد خارج می‌شوند.

بسیاری از افراد همواره برای نوشتن قرارداد با مشکل نحوه نگارش آن روبرو هستند و ممکن است قراردادی را به اشتباه تنظیم نمایند. نمونه قرار داد ها در هر زمینه به افراد کمک می کند تا در زمان عقد قرار داد بتوانند از آن به عنوان الگو استفاده نمایند و آن را مطابق با آنچه در نظر دارند تغییر دهند.

بخشی از محتوای فایل:

ماده 1) تعریف ها

در این قرارداد , کلمات و عبارت های زیر به معنایی به کار رفته اند که در زیر به آنها اطلاق   شده است , مگر این که نیاز متن چیزی غیر از آن را ایجاب کند .

1-1- « قرارداد » , شامل موافقت نامه بین گیرنده و واگذارنده و سایر اسناد و مدارک قرارداد , به شرح درج شده در ماده 4 موافقت نامه است .

1-2- « واگذارنده » , به معنی طرفی از قرارداد است که واگذار کننده لیسانس و حقوق به گیرنده و تأمین کننده اطلاعات فنی و خدمات , براساس مفاد قرارداد است .

1-3- « گیرنده » , به معنی طرفی از قرارداد است که گیرنده لیسانس , دانش فنی , اطلاعات فنی و خدمات , براساس مفاد قرارداد است .

1-4- « آزمایش تضمین » , به معنی عملیات آزمایش واحد صنعتی در انطباق با بند 9-1 شرایط عمومی است و منظور از آن , نمایش تضمین های عملکردی است .

1-5- « آغاز به کار واحد صنعتی » , تاریخی است که در آن عملیات پیش راه اندازی و راه اندازی , به پایان رسیده است و واحد صنعتی آغاز به تولید محصول می کند .

1-6- « اطلاعات محرمانه » یعنی اطلاعاتی که براساس بند 17-1 شرایط عمومی محرمانه شناخته شده است .

1-7- « افزایش ظرفیت » به معنی چنان افزایشی در ظرفیت واحد صنعتی در مقایسه با ظرفیت اسمی آن است که نتیجه نصب تجهیزات اصلی اضافی یا تعویض تجهیزات اصلی با تجهیزات که دارای ظرفیت بیشتر هستند , باشد .

1-8- « بهبود » , به معنی هرگونه تغییر ایجاد شده یا کسب شده در مدت قرارداد است , که موجب بهبود بخشیدن به مشخصات فنی و یا اقتصادی فرایند یا ایمنی فرایند یا محصول , و همچنین افزایش مقدار محصول یا کیفیت یا کارکرد محصول و تجهیزات مربوط به آن شود . بهبود ممکن است به عنوان اختراع ثبت شده یا ثبت نشده باشد .

1-9- « بسته طراحی مهندسی فرایند » , حاوی دانش فنی تعریف شده در این قرارداد بوده و به طور مشروح در پیوست 10 , توصیف شده است .

1-10- «یمانکار » به معنای سازمان (های) مهندسی است که به وسیله گیرنده و با توافق واگذارنده برای انجام مهندسی تفصیلی و نصب واحد صنعتی بر طبق دانش فنی به کار گرفته می شود .

1-11- « تأییدیه » و « تأیید » , به معنای تأیید و تأییدیه کتبی است .

1-12- « تاریخ تنفیذ » به معنی تاریخ فاقد شدن قرارداد در انطباق با ماده 28 شرایط عمومی است .

1-13- « تضمین های عملکردی » , عبارت از تضمین های عملکرد واحد صنعتی به شرح درج شده در بند 9-1 شرایط عمومی و پیوست 13 است .

ادامه با خرید این فایل با فرمت word و کامل و قابل ویرایش، می توانید به راحتی قرارداد خود را تنظیم کنید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرایط عمومی قرارداد واگذاری لیسانس و دانش فنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *