طرح توجیهی صندلی خودرو با تکنولوژی روز

نوع فایل
rar
حجم فایل
710 کیلوبایت
تعداد صفحه
50
تعداد بازدید
1361 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
5/5 - (3 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی صندلی خودرو با تکنولوژی روز » که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

صندلی خودرو با تکنولوژی روز چیست؟

صندلی ها تاثیر گذارترین بخش از قسمت های دکوراسیون و قطعات زیبایی در اتاق هر خودرو هستند . از آنجایی که نقش های مهم و عوامل کاربردی زیادی مثل ایمنی ، راحتی ، حس زیبایی و … برای صندلی خودرو تعریف شده است ، بنابراین تصمیم گرفتیم طرح توجیهی صندلی خودرو با تکنولوژی روز را در اختیار شما قرار بدهیم . بدین لحاظ همواره در کانون توجه طراحان و سازندگان خودرو قرار دارد . صندلی های مخصوص خودرو اصلی ترین مجموعه در ساخت خودرو های کلاس متوسط رو به بالا هستند . محصول تولیدی، اسکلت صندلی خودرو است و لذا کاملا واضح است که موارد مصرف و کاربرد این قطعات در خودروسازی است و به راحتی می توان گفت که هر خودرو بدون استثنا از این قطعات استفاده می کنند ، بنابراین قطعات صنعتی طرح به عنوان زیرساخت های صنعت کشور به شمار می آیند و از درجه اهمیت بالایی برخوردارند . اگر تمایل دارید طرح توجیهی صندلی خودرو با تکنولوژی روز را از همین صفحه دانلود کنید .

فرایند تولید صندلی خودرو با تکنولوژی روز

جهت بدست آوردن جزئیات فرایند تولید محصول طرح توجیهی صندلی خودرو با تکنولوژی روز را دانلود کنید . ابتدا عملیات ساخت اسکلت خودرو انجام می شود . در این مرحله عملیات برشکاری لوله و ورق انجام می شود . در مرحله بعد قطعات برشکاری شده پرسکاری شده و عملیات جوشکاری قطعات انجام می شود. سپس فرایند شکل دهی قطعات انجام می شود . در مرحله بعد عملیات رنگ کاری مورد نیاز روی قطعات انجام شده و عملیات ساخت قطعات جانبی شروع می شود . در این مرحله ابتدا ماشینکاری های لازم روی قطعات انجام شده و سپس عملیات مونتاژ قطعات انجام می شود. در مرحله بعد رنگ کاری های لازم روی قطعات مونتاژ شده انجام و در نهایت هم قطعات جانبی روی اسکلت که در مراحل قبل ساخته شد نصب می شوند . به منظور دستیابی سریع شما به اطلاعات کامل تر درباره این محصول لینک دانلود مستقیم طرح توجیهی صندلی خودرو با تکنولوژی روز را در همین صفحه قرار داده ایم .

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی صندلی خودرو با تکنولوژی روز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *