طرح توجیهی مخزن سی ان جی CNG موتور سیکلت

نوع فایل
rar
حجم فایل
709 کیلوبایت
تعداد صفحه
72
تعداد بازدید
1200 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با «طرح توجیهی مخزن سی ان جی CNG موتور سیکلت» که بطور کامل و جامع به این مبحث پرداخته و نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مخزن سی ان جی  CNG موتورسیکلت چیست؟

اطلاعات و توضیحات تکمیلی درباره این محصول در طرح توجیهی مخزن سی ان جی موتور سیکلت موجود می­ باشد . در این قسمت توضیحات مختصری درباره این محصول داده می شود . به گاز طبیعی که به شکل فشرده و با فشار بالا در حدود 220 اتمسفر ذخیره می شود گاز CNG گفته می شود . گاز CNGیکی از سوخت های جایگزین بسیار مناسب برای بنزین ، نفت و گاز است ، که به طور عمده از متان تشکیل شده است . از مزایای استفاده از گاز سی ان جی می توان به صرفه جویی اقتصادی ، فراوانی داخلی ، برخورداری از شبکه لوله گاز در اکثر نقاط کشور ، تولید آلاینده ها و گازهای گلخانه ای کمتر نسبت به سایر سوخت ها اشاره نمود . گاز سی ان جی یکی از مناسب ترین و همچنین در دسترس ترین سوخت ها برای جانشینی بنزین در کشور ایران می باشد . اگر در کشور ایران از گاز طبیعی برای سوخت خودرو ها استفاده شود ، دیگر نیزی به واردات بنزین نمی باشد . به دلیل این که شکل مخزن گاز به صورت استوانه ای است ، نمی شود مخزن گاز را در داخل باک بنزین قرار داد . با دانلود طرح توجیهی مخزن سی ان جی موتور سیکلت می توانید اطلاعات خود را درباره این محصول کامل تر نمایید.

فرایند تولید مخزن سی ان جی CNG موتور سیکلت :

ابتدا یک شمش فولادی بدون درز از جنس فولاد های AISI4130 و 41440 که قابلیت انجام عملیات های حرارتی، فورجینگ و … ( که در طرح توجیهی تولید مخزن سی ان جی موتور سیکلت بیان شده است ) را دارند، انتخاب کرده ، سپس با استفاده از عملیات فورجینگ آن را به شکل لیوان در می آورند . در مرحله بعد با استفاده از دستگاه های مخصوص عملیات ماشین کاری و سوراخ کاری بر روی سر مخزن انجام می شود تا محل بسته شدن شیر مخزن آماده شود . پس از اتمام مراحل شکل دهی و ماشین کاری ، جهت بالا بردن استحکام مخازن ، افزایش سختی و مقاومت به ضربه ، عملیات سریع سرد کردن و بازپخت بر روی مخازن انجام می شود . در مرحله بعد ضمن تمیزکاری رزوه های سر مخزن ، تمامی مخازن از نظر عدم وجوب عیوب ، مورد بازرسی چشمی و آزمون های آلتراسونیک قرار می گیرد . در مرحله آخر هم مشخصات مخزن شامل نوع مخزن ، شماره سریال و … در روی آن حک می شود و سپس مخزن بسته بندی می شود . اطلاعات تکمیلی درباره فرایند تولید را می توانید با دانلود طرح توجیهی و امکان سنجی مخزن سی ان جی موتور سیکلت بدست آورید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی مخزن سی ان جی CNG موتور سیکلت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *