کتاب اموزش NET.ASP به زبان ساده

نوع فایل
PDF
حجم فایل
4.8 مگابایت
تعداد صفحه
516
تعداد بازدید
192 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کاملترین و بهترین کتاب اموزش NET.ASP به زبان ساده می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

در دنیای پیشرفته فناوری اطلاعات، برنامه‌نویسی و توسعه وب به عنوان یکی از مهمترین زمینه‌های فناوری اطلاعات شناخته شده است. برای ساخت وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی، ابزارها و زبان‌های برنامه نویسی متعددی وجود دارند. در این‌ بین، ASP.NET یکی از قدرتمندترین و پرکاربردترین فریمورک‌های برنامه‌نویسی وب است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده شده است.

اما متأسفانه برای بسیاری از کاربران، کار با ASP.NET هنوز با چالش‌هایی همراه است. در این راستا، کتاب “آموزش NET.ASP به زبان ساده” به عنوان یک منبع ارزشمند برای کسانی که در حال یادگیری ASP.NET هستند، بسیار مفید خواهد بود.

 مفاهیم اولیه NET.ASP

در فصل اول کتاب، با مفاهیم اصلی NET.ASP آشنا می‌شوید. در این قسمت، تفاوت ASP.NET با دیگر زبان‌های برنامه نویسی وب معرفی شده و به بررسی اجزای اصلی ASP.NET پرداخته می‌شود. همچنین، در این بخش با معماری MVC و Routing آشنا خواهید شد که دو اصل اساسی در راه‌اندازی یک سایت با ASP.NET هستند.

آشنایی با ابزارهای NET.ASP

در فصل دوم، با ابزارهای NET.ASP آشنا می‌شوید. در این بخش، به بررسی ابزارهای مختلفی که برای توسعه وب با NET.ASP در دسترس است، پرداخته می‌شود. علاوه بر این، با Visual Studio آشنا خواهید شد که یکی از پرکاربردترین ابزارهای توسعه .NET.ASP است.

 پروژه تمرینی با NET.ASP

در فصل سوم، با ایجاد یک پروژه تمرینی در ASP.NET آشنا می‌شوید. در این بخش، با استفاده از ابزارهایی که در فصل قبل آموزش داده شده‌اند، به ایجاد یک وب‌سایت ساده با استفاده از ASP.NET پرداخته خواهد شد. همچنین، به بررسی بخش‌های مختلف سایت و روش‌های اضافه کردن آن‌ها به صفحات وب پرداخته خواهد شد.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب اموزش NET.ASP به زبان ساده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *