اقدام پژوهی چگونه می توانیم نشاط را در دانش آموزان در هنگام ساعات استراحت کلاسی افزایش دهیم

5/5 - (2 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم با اقدام پژوهی “اقدام پژوهی چگونه می توانیم نشاط را در دانش آموزان مدرسه راهنمایی در هنگام ساعات استراحت کلاسی افزایش دهیم؟”

اقدام پژوهی

اقدام پژوهی

اقدام پژوهی یکی از روش های تحقیق به شمار می آید و به شکل نظام مند، کارآمد و سازنده می باشد. با توجه به اینکه اتفاق نظر بر سر مفاهیم مربوط به اقدام پژوهی وجود ندارد یکی از بحث برانگیزترین روش های تحقیق در علوم اجتماعی می باشد. اقدام پژوهی از طرفی روش خاص خود را دارد و از طرف دیگر به پژوهشگر اجازه می دهد براساس تفکر خلاقانه، تجربه و دانش خود به راه حل و نتایج جدید دست یابد. اقدام پژوهی در مباحث اجتماعی، تربیتی، روانشناختی و مخصوصاً مسائل مربوط به آموزش و پرورش و مدارس از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

بی تردید مطالعه منابع مربوط به اقدام پژوهی به پژوهشگران کمک می کند تا در انجام تحقیقات و پژوهش های خود تخصص و مهارت لازم را کسب نمایند. در زمینه اقدام پژوهی منابع متعددی به نگارش درآمده است. اما براساس تجربه می توان گفت معلمان و دانشجویان در مسیر اقدام پژوهی به منبعی آسان و در عین حال جامع و علمی تحت عنوان «اقدام پژوهی » نیاز دارند.

فهرست محتوا

چکیده. 4

مقدمه. 5

توصیف وضع موجود:. 6

بیان مسئله. 6

شواهد۱. 7

بیان تعاریف ومفاهیم: 7

یافته های علمی.. 8

عوامل مؤثر بر شور و نشاط دانش آموزان.. 10

پیشینه تحقیق: 12

۱-جمع آوری اطلاعات.. 13

  • ۱-۱مشاهده: 13
  • ۱-۲مصاحبه: 14

تجزیه تحلیل: 15

ارائه راه حل موقت :. 15

مراحل اجرا 16

شواهد ۲. 18

نتیجه گیری : 19

منابع. 20

چکیده

باتوجه به این که اینجانب به عنوان معاون آموزشی مشغول هستم ودغدغه اصلی من ساعت استراحت کلاسی است که بچه هادائما در حال دعوا و لگدبازی می باشند تصمیم گرفتم که چه کار کنیم تا بتوانیم ساعت استراحت دانش آموزان رابه ساعت شادوبانشاطی تبدیل کنیم و چگونه برنامه هایی درساعات استراحت کلاسی برای شادابی بچه هامی توانیم داشته باشیم وآیاحضورمعاون درساعات استراحت کلاسی دانش آموزان می تواند درشاد کردن دانش آموزان تاثیربگذاردوساعات استراحت کلاسی چقدرباشد تابچه هادرآن زمان لذت کافی ببرند.

پس از انجام اقدامات مد نظر، محیط مدرسه تا اندازه ای تغییر کرد که این تغییر هم در رفتار دانش آموزان مشهود بود و هم دانش اموزان و معلمان در ساعات استراحت کلاسی احساس آرامش بیش تری داشتند و هم موجب یادگیری بهتر دروس  دانش آموزان در کلاس  گردید.

توصیف وضع موجود:

اینجانب …………. ، دارای مدرک ……………… ، مدت ………سال است که مشغول خدمت در نظام تعلیم و تربیت این مرزو بوم هستم . در حال حاضر پست سازمانی من معاونت آموزشی آموزشگاه ………………  شهرستان ……………… می باشد .

 بیان مسئله

باتوجه به این که اینجانب به عنوان معاون آموزشی مشغول هستم ودغدغه اصلی من ساعت استراحت کلاسی است که بچه هادائمادرحال دعواولگدبازی می باشندتصمیم گرفتم که چه کار کنم تابتوانم ساعت استراحت دانش آموزان رابه ساعت شادوبانشاطی تبدیل کنم

با دانلود فایل می توانید به تمامی مطالب در قالب word و قابل ویرایش، دسترسی پیدا کنید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اقدام پژوهی چگونه می توانیم نشاط را در دانش آموزان در هنگام ساعات استراحت کلاسی افزایش دهیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *