بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ویژه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نوع فایل
PDF
حجم فایل
164 کیلوبایت
تعداد صفحه
10
تعداد بازدید
1076 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ویژه آزمون استخدامی آموزش و پرورش که در 10 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ویژه آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

بیانیهٔ گام دوم انقلاب یا بیانیهٔ گام دوم نوشته سید علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ صادر شد و با مخاطب قرار دادن جوانان، ضمن بیان پیشینه وقوع انقلاب و دشواری‌های آن، به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران پرداخت و چشم‌انداز آینده انقلاب را در بخش‌های مختلفی از جمله علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد تبیین کرد.

مخاطب اصلی بیانیه گام دوم، جوانان به عنوان محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی هستند و فرصت ارزشمندی برای کشور دانسته شده‌اند.

ناصر مکارم شیرازی، از مراجع تقلید شیعه و مهدی شب‌زنده‌دار از مدرسان درس خارج فقه در حوزه علمیه قم، به حمایت از بیانیه گام دوم پرداختند و آن را دقیق و عالمانه خواندند. سید احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری، ریشه اعتماد رهبر جمهوری اسلامی به جوانان را سیره و سنت پیامبر(ص) دانسته است که سه تن از جوانان را برای مناصب مهم برگزید. همایش‌هایی با عنوان «گام دوم انقلاب» در تهران و قم برگزار شد. کتابی با عنوان «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»، با هدف تشریح بیانیه گام دوم برای اقشار مختلف و به‌ویژه جوانان، در بهار ۱۳۹۹ش منتشر شده است.

بیانیه گام دوم انقلاب یا بیانیه گام دوم، ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ش در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران منتشر شد.[۱] این بیانیه ابتدا با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و گذشت چهل سال از آن، دومین گام انقلاب را «خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» معرفی کرده است.[۲]

مخاطب بیانیه گام دوم، جوانان هستند که بر اساس متن بیانیه، «بخش دیگری از جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» را آغاز خواهند کرد.[۳] در این بیانیه، جوانان محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی معرفی شده‌اند که دنباله مسیر انقلاب اسلامی باید با همت و هشیاری آنان طی شود.[۴] بیانیه مذکور، مهمترین ظرفیت امیدبخش کشور را نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی دانسته و جمعیت جوان زیر چهل سال را فرصت ارزشمندی برای کشور قلمداد کرده است.[۵]

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ویژه آزمون استخدامی آموزش و پرورش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *