تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش

نوع فایل
PDF
حجم فایل
5.16 مگابایت
تعداد صفحه
144
تعداد بازدید
220 بازدید
۵,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش:

مقدمه:

تعداد کمی از سازمانها به لزوم آماده ساختن خود برای رویارویی با بحرانهای احتمالی، پی برده اند. به همین ترتیب برای مقابله با خطرات احتمالی، سازوکارهای لازم پیش بینی نکرده اند. این عدم توجه، باعث از بین رفتن سازمان های بسیاری شده است. بنابراین لازم است سازمان ها همواره خود را برای مواجه با خطرات احتمالی آماده نمایند. بهترین اقدام بکارگیری مدیریت بحران است. مدیریت بحران دارای جنبه های زیادی است و مسائلی از قبیل فرهنگ سازمانی، ساختار، آموزش، تکنولوژی و…. را در بر می گیرد. در این تحقیق به بررسی یکی از عناصر مدیریت بحران یعنی ارتباطات سازمانی پرداخته ایم. جامعه آماری این تحقیق، شرکت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران منطقه تهران است. مدیریت بحران در این شرکت با توجه به نقش مهمی که این شرکت در توسعه اقتصادی کشور برعهد دارد، از اهمیت زیادی برخوردار است

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *