تحقق در مورد مانیتور

تحقق در مورد مانیتور
نوع فایل
Word
حجم فایل
78 کیلوبایت
تعداد صفحه
17
تعداد بازدید
109 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقق در مورد مانیتور که در 17 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقق در مورد مانیتور می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

یکی از مهمترین اجزای اصلی یک سیستم کامپیوتر شخصی مونیتور آن می باشد. جدا از جنبه های تکنیکی یک مانیتور، رعایت شدن استانداردهای مطابق با سلامتی انسان برای تولید یک مانیتو از طرف شرکت سازنده آن، بسیار در انتخاب و خرید یک صفحه نمایش می تواند موثر باشد که این فاکتور آخر عموما در معرض نادیده گرفته شدن قرار دارد. در این مقاله شما فاکتورهای مهم در انتخاب یک مانیتور را یاد خواهید گرفت.

1- سایز قابل نمایش در مانیتور و اندازه عمق مانیتور: جالب است بدانید که مانیتورهایی که در بازار به نامهای 15 اینچ و یا 17 اینچ به فروش می رسند به واقع فضای قابل نمایش آنها به این مقدار نیست.

این فضا به طور دقیق و تکنیکی، در حدود 13.8 تا 16 اینچ متغیر خواهد بود. بنابراین هنگامی که اقدام به خرید یک مانیتور می 15 اینچ می کنید روی بروشور و یا کارتن آن را با دقت بخوانید تا متوجه شوید که فضای قابل نمایش آن چقدر است. بعضی شرکتهای سازنده فضای قابل نمایش مانیتورشان بیشتر از سایر تولید کنندگان است که به این امر حتما توجه کنید.

مانیتور
مانیتور
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقق در مورد مانیتور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه