تحقیق در مورد آجرسازی یا كليتبر

تحقیق در مورد آجرسازی یا كليتبر
نوع فایل
Word
حجم فایل
17 کیلوبایت
تعداد صفحه
26
تعداد بازدید
185 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد آجرسازی یا كليتبر که در 26 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد آجرسازی یا كليتبر می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

مرحله سوم آجرسازي يا كليتبر ناميده مي شود. در طي اين مرحله سيليكات كلسيم تشكيل مي شود. و مرحله پاياني سردكردن صورت مي گيرد. قسمتهاي مرمري به وسيله كوره در اين مرحله ساخته مي شود. آجر معمولا از تركيب چهار ماده كه بعداً مورد بحث قرار مي دهيم تشكيل شده است.

آجر سرد مي شود. و در زمين با مقدار كمي سنگ گچ تركيب مي شود تا در مرحله پاياني منجر به ساخته شدن سيمان مورتلند شود. آب           اصلي اين قسمت مي باشد به طوري كه وقتي با آب مخلوط مي شود به شكل خمير در مي ايد. كه اين توده ها را به هم مي چسباند. آب باعث سختي بتون مي شود كه اين مرحله را هيدراته شدن مي نامند.

هيدراته شدن يك واكنش شيميايي است كه تركيبات اصلي سيمان به وسيله مولكول هاي آب هيدراته مي شوند. كه جزئيات هيدراته شدن را در بخش بعد توضيح مي دهيم. اب لازم است به صورت خالص دربيايد. تا از واكنش هاي ديگري كه باعث ضعيف شدن مباحث بتون مي گردد جلوگيري نكند.

نقش آب بسيار مهم است زيرا نسبت اب به سيمان از مهمترين عوامل ساخت بتون كافي مي باشد. ميزان يا آب نيز استحكام بتون را كاهش مي دهد. بتون بايد كارآمد باشد بنابراين به صورت محكم به شكل هاي مختلف براي ساخت ديوارهاي و سقف ها و …. در آيد. زيرا بتون بايد با هم قوي و هم كارآمد باشد.

آجرسازی یا كليتبر
آجرسازی یا كليتبر
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد آجرسازی یا كليتبر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *