تحقیق در مورد آرم لوگو و تبلیغات

تحقیق در مورد آرم لوگو و تبلیغات
نوع فایل
Word
حجم فایل
396 کیلوبایت
تعداد صفحه
69
دسته بندی
تعداد بازدید
309 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد آرم لوگو و تبلیغات که در 69 صفحه به همراه فهرست و منابع، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد آرم لوگو و تبلیغات می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

امروزه يكي از وظايف گرافيست طراحي آرم يا نشانه ست.
هر سازمان يا شركتي در زمان تآسيس در صدد برمياد كه براي خودش يك آرم طراحي كنه تا به اين وسيله بتونه هويت و شخصيت اجتماعي خودشو به ديگران معرفي كنه.

چون اصولا آرم مشخصه اصلي هر سازمانيه و حكم امضا و مهر اون رو داره.
مردم هم وقتي از يك محصول شناخت پيدا ميكنند و يا با خدماتي آشنا ميشن، به محض اينكه نشانه آن سازمان را مي بينند اطمينان خودشونو نسبت به اون كالا بدست ميارند.

براي همين، آرم، يه فرم و يا يه تصوير گذرا نيست بلكه ممكنه كه ساليان زيادي در خدمت يك سازمان قرار بگيره.
بنابراين وقتي ميخوايم يك آرم رو طراحي كنيم بايد تمام جنبه هاي اونو بررسي كنيم.

عموما” لوگو ها مخفف اسم یا هدف اون سازمان یا شرکته چون يك پوستر يا بروشور يا يك صفحه روزنامه يك زمان كوتاهي رو به خودش اختصاص ميده و بعد يك تصوير ديكه جاي اونو ميگيره ولي آرم يك زمان مشخص و معين نداره.

سادگي، زيبايي، انسجام، وحدت شكل، قابليت كارآيي در اشكال مختلف(يعني بشه به شيوه هاي مختلف اجراش كرد مثلا بصورت حجمي، روي سردر، بصورت روميزي و….)، عدم تشابه با علائم ديگه، بسادگي در خاطره سپرده بشه، گويا باشه، داراي اجراي دقيق و صحيح باشه.
پس مي بينيم كه آرم در عين سادگي، داراي ويژگيهاي زياديه كه بايد به طور دقيق در قالب يك تصوير بوجود بياد.

آرم لوگو و تبلیغات
آرم لوگو و تبلیغات

فهرست مطالب:

  • مقدمه
  • مشخصه هاي يك آرم:
  • اصول طراحی آرم
  • ده روش موفق براي طراحي موفق آرم تجاري
  • حال، راز طراحي موفق يک آرم چيست؟
  • براي کسب درآمد :
  • ايجاد يک ژيمناستيک عاطفي
  • نقـــش بنــرها و آرم در تبليغــات
  • و…

منابع و ماخذ:

  • logobee.com
  • spbyte.com
  • روزنامه سرمایه ( sarmayeh.net )
  • پاکباز ، رویین، فرهنگ تبلیغات ؛ چ 3، تهران انتشارات فرهنگ معاصر، 1381.
  • ترنر ویل کاکس، روت، تبلیغات رسانه ای ترجمه: شیرین بزرگمهر، تهران انتشارات توس 1372
  • توسلی، غلام عباس، نظریه های جامعه شناسی، چ1 ، تهران: انتشارات سمت، 1369.
  • حلیمی، محمد حسین، اصول و مبانی هنرهای تجسمی (زبان ـ بیان ـ تمرین)، ج 1، تهران: انتشارات افست، 1372.
  • راد اندیس، دویس، مبانی سواد بصری، ترجمۀ مسعود سجر، تهران: انتشارات صدا و سیما، 1376
  • شکرچی، معصومه فریبا، افکار عمومی و رسانه، نیما ورامینی، کارشناسی، جهاد دانشگاهی، 81ـ1380.
  • کیا، محمد، تبلیغات تجاری و بازرگانی، تهران: انتشارات ابن سینا، 1349
  • موناری، برونو، طراحی و ارتباطات بصری و هنرهای تزئینی، طرحهای صنعتی با ترجمه پاپند شاهنده، چ2، تهران: انتشارات سروش، 1375.
  • نامی، غلامحسین، مبانی هنرهای تجمسی ارتباطات تصویری، تهران: انتشارات توس، 1371.
  • ویترز، جورج، نظریه جامعه شناسی در دوران معاصر، ترجمۀ : محسن ثلاثی، چ 3، تهران: انتشارات علمی، 1377.
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد آرم لوگو و تبلیغات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه