تحقیق در مورد آزمایش مقاومت مصالح

تحقیق در مورد آزمایش مقاومت مصالح
نوع فایل
Word
حجم فایل
53 کیلوبایت
تعداد صفحه
12
تعداد بازدید
53 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد آزمایش مقاومت مصالح که در 12 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد آزمایش مقاومت مصالح می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

دستگاه تشكيل شده است از دو تكيه‌گاه يكي گيردار و ديگري غلطكي. يك درجه اندازه‌گيري و يك ميله كه نيروي اعمالي را كه باعث ايجاد گشتاور مي‌شود و چند وزنه مختلف براي ايجاد نيروهاي متفاوت.

شرح آزمايش

فاصله بين دو تكيه‌گاه را 47 سانتيمتر انتخاب مي‌كنيم و ميله برنجي را در تكيه‌گاه سمت چپ محكم مي‌كنيم. سپس پيچ‌هاي انتهايي بازوي اعمال گشتاور را توسط آچار محكم مي‌كنيم. حال درجه اندازه‌گيري را طوري مستقر مي‌كنيم كه نوك آن در وسط شيار قرار گيرد و آنرا در امتداد قائم آنقدر جابجا مي‌كنيم تا عقربه كوچك روي عدد 10 قرار گيرد. حال عقربه بزرگ را جابجا كرده تا روي صفر قرار گيرد و فاصله محل تماس درجه اندازه‌گيري با بازو و مركز تحت پيچش 80 ميليمتر است. لذا هر درجه عقربه بزرگ معادل با يك درجه خواهد بود.

دو پايه اصلي را كه توسط سه ميله فلزي به فاصله ثابتي از هم قرار گرفته‌اند، را سوار مي‌كنيم. سپس دو تكيه‌گاه كه توسط دو ميله از سه مذكور نگهداشته شده و قادر است روي آن حركت كند را قرار مي‌دهيم. سپس ساعت اندازه‌گيري مقدار خيز تير را به ما نشان مي‌دهد (با اعمال نيروهاي مختلف).

آزمایش مقاومت مصالح
آزمایش مقاومت مصالح
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد آزمایش مقاومت مصالح”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *