تحقیق در مورد آناليز و تجزيه و تحليل از اندركنش خاک و شمع

تحقیق در مورد آناليز و تجزيه و تحليل از اندركنش خاک و شمع
نوع فایل
Word
حجم فایل
3.58 مگابایت
تعداد صفحه
15
تعداد بازدید
87 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد آناليز و تجزيه و تحليل از اندركنش خاک و شمع که در 15 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد آناليز و تجزيه و تحليل از اندركنش خاک و شمع می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

يك مدل سه بعدي و محدود غيرخطي (FE) براي مطالعه فشار روي شمع اثر متقابل شمع و خاك در جاده Scotch و يك پل انتهايي يكپارچه كه در منطقه Trenton در New Jersey مدل‌سازي شد. مدل FE به ترتيب براي شمع و خاك و شامل عناصر زنجيره‌اي خاك همراه با مواد داراي خاصيت غيرخطي مي‌باشد.

بررسي اثر متقابل خاك زيربنا در آناليز و طرح پل انتهايي يكپارچه همواره با مشكلاتي مواجه بوده است. هدف اين مقاله، مطالعه مكانيزم اثر متقابل خاك و شمع و تاثيرات انقباضات و انبساطات حرارتي روي دگرديسي جانبي مستقيم خاك و شمع (استوانه‌اي فولادي آبكاري شده و پرشده با ماسه) مي‌باشد. در زيرساختار پل به طور كامل از ابزارهاي فشاري استفاده شد.

جابجايي‌هاي القا شده توسط تغييرات دمايي، براي شمع‌ها مورد استفاده قرار گرفت و نتايج EF، با استفاده از داده‌هاي آزمايشي و راه‌حل‌هاي تفاضلي محدود، مورد مقايسه قرار گرفت. مدل EF نتايج موثقي را فراهم آورد.

در اين مقاله يك مدل سه بعدي و محدود غيرخطي (FE)، از جاده Scotch و پل انتهايي يكپارچه واقع در منطقه Trenton در New Jersey ارائه شده است.

پل در طي ساخت ابزارسازي شد و اطلاعات آزمايشي به منظور بررسي مدل FE مورد استفاده قرار گرفت. در اينجا مدل و نمونه به منظور مطالعه ساختار و نمونه مورد استفاده قرار گرفت و اين مدل شامل پايه انتهايي مي‌باشد كه توسط يك تك رديف از شمع‌ها نگهداشته شده است.

آناليز و تجزيه و تحليل از اندركنش خاك و شمع
آناليز و تجزيه و تحليل از اندركنش خاك و شمع
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد آناليز و تجزيه و تحليل از اندركنش خاک و شمع”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه