تحقیق در مورد آنه مارى شيمل

تحقیق در مورد آنه مارى شيمل
نوع فایل
Word
حجم فایل
24 کیلوبایت
تعداد صفحه
17
تعداد بازدید
52 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد آنه مارى شيمل که در 17 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد آنه مارى شيمل می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

پروفسور آنه مارى شيمل دانشمند عاليمقام آلمانى در آخرين ماه‏هاى هشتاد سالگى خوددنيا را بدرود گفت؛ وگرنه، به جاى آنكه امروز از نبودنش اندوهگين باشيم دو سه ماه ديگر هشتادو يك سالگى‏اش را به او تبريك مى‏گفتيم. درگذشت شيمل ضايعه بزرگى است براى جامعه‏خاورشناسان دنيا.

عمر درازى را صرف تحقيق درباره اديان، خاصه دين‏هاى مردمان شبه قاره وعالم اسلام كرد و در كنار آن چه از راه كتاب و چه با مسافرت‏هاى متعدد خود با فرهنگ و ادب وآداب و رسوم ملل مختلف از آفريقا گرفته تا خاورميانه آشنايى عميق يافت و اين دانش وآشنايى از او دايرةالمعارف مجسمى به وجود آورد كه به كمك حافظه بسيار قوى خود هر لحظه‏آماده بود تا ساعت‏ها درباره هر موضوعى كه از او در اين زمينه‏ها خواسته شود سخن گويد وشنونده را به ده‏ها كتاب و مقاله ارجاع دهد.

آنه مارى شيمل صاحب تأليفات بى‏شمارى‏ست كه‏تعداد آنها از صد مى‏گذرد.(1) اين آثار بيشتر به زبان‏هاى آلمانى و انگليسى و گاهى به تركى‏نوشته شده و از تصحيح كتاب (مانند سيرت ابن خفيف) تا تأليف و ترجمه را در بر مى‏گيرد.

آنه مارى شيمل
آنه مارى شيمل
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد آنه مارى شيمل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *