تحقیق در مورد اخلاق پيامبر اعظم از ديدگاه انديشمندان غرب

تحقیق در مورد اخلاق پيامبر اعظم از ديدگاه انديشمندان غرب
نوع فایل
Word
حجم فایل
17 کیلوبایت
تعداد صفحه
18
تعداد بازدید
52 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد اخلاق پيامبر اعظم از ديدگاه انديشمندان غرب که در 18 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد اخلاق پيامبر اعظم از ديدگاه انديشمندان غرب می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

اينكه اسلام ادعاي جاويد و جهاني بودن مي كند بدليل آنست كه عمده ترين و كلي ترين يا مهمترين مسائل انساني را همراه با جزئي ترين مسائل زندگي كه بشريت همواره و هميشه در جستجوي حل آن و در برخورد با آن بوده مطرح نموده و دخالت و رهنمود عملي و ارزش همه جانبه اي در زندگي انسان دارد پيامبر اعظم (ص) اين مسئله را در اهميت حياتي آن گوشزد انديشمندان متعهدي مي كند.

كه به مسائل انساني و اسلامي جدي مي انديشند و با بهترين وجه و كيفيت انسان ها را هدايت مي كنند تا نه زور بگويد و نه زور بپذيرد نه بدي كند و نه بدي بپذيرد و نه بچاپد و نه چاپيدن را رخصت دهد نه تعدي كند و نه تعدي را بپذيرد و در جهت آگاهي و تعالي و برابري و عدالت و آزادي تلاش و كوشش بنمايد و حق خود را برتر از حق ديگران نداند .

حق ديگران را ضايع نكند خلاصه آرمانهاي ذهني و اخلاقي مثبت و انساني را در عينيت و استقرار عيني متحقق سازد اما مي خواهم اذهان را متوجه اين قضيه و حادثه بزرگ بنمايم تا ابعاد و ادامه نهضت پيامبر اعظم (ص) را عميقا و متعهدانه پي بگيرند گرچه عده اي از كشورها چشم و گوش خود را مي بندند و كور و كر سعي مي كنند تا نبينند و نشنوند و احساس نكنند ، كه كارمان با آنها نيست .

اخلاق پيامبر اعظم از ديدگاه انديشمندان غرب
اخلاق پيامبر اعظم از ديدگاه انديشمندان غرب

توماس كارلايل و پيامبر اسلام :

سومين انديشمند مهمتر از ولتر ، فيلسوف و عارف انگليسي توماس كارلايل بود كه در سال 1840 ميلادي با قلمي شاعرانه و تعابيري بلند و گيرا كتاب ” قهرمانان و قهرمان پرستي ” را نگاشت و در خلال آن ، فصلي را بذكر سيرت محمد (ص) و جانبداري از او اختصاص داد كارلايل در اين كتاب درصدد برآمد تا ثابت كند كه محمد (ص) مردي بس بزرگ و خردمند و در دعوي خود صادق و مخلص بود و با آئيني كه آورد عرب را از ظلمات شرك و اوهام به سوي نور توحيد و معرفت رهبري كرد و در بخش بزرگي از جهان بشريت تحول مهم وچشم گيري پديد آورد به نظر كار لايل چنين كسي ممكن نيست متصنع باشد .

كارلايل مي نويسد : يكي از بزرگترين ننگها براي هر فرد متمدن ازمردم اين روزگار ، آنست كه گوش به سخن كساني فرا دهد كه مي پندارند دين اسلام آئيني دروغين و محمد مردي نيرنگباز و دوچهره بوده است.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد اخلاق پيامبر اعظم از ديدگاه انديشمندان غرب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *