تحقیق در مورد ادوارد دمينگ

تحقیق در مورد ادوارد دمينگ
نوع فایل
Word
حجم فایل
17 کیلوبایت
تعداد صفحه
5
تعداد بازدید
82 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد ادوارد دمينگ که در 5 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد ادوارد دمينگ می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

فهرست محتوا

مقدمه:

ويليام ادواردز دمينگ در 14 اکتبر سال 1900 ميلادي در ايالات‌متحده چشم به جهان گشود. وي در خردسالي، دوران سختي را پشت سرگذاشت و هنگامي‌ که دوازده ساله بود، به نخستين شغل خود با دستمزد هفتگي 25/1 دلار مشغول شد. در 17سالگي، در حاليکه فقط پس‌اندازي معادل 500 دلار داشت، وارد دانشگاه وايومينگ شد.

وي در 21سالگي موفق به دريافت دانشنامة فيزيک شد و در پي آن، در 24سالگي مدرک کارشناسي‌ارشد خود را در رشته‌هاي رياضيات و فيزيک دريافت کرد. از آنجا که وي در دروس خود بسيار برجسته ظاهر شده بود، به سفارش يکي از استادان خود توانست بورس تحصيلي و يک کار‌ آموزشي پاره‌وقت، با حقوق سالانه هزار دلار، در دانشگاه ييل به دست آورد.

وي در سال 1928 با درجة دکتراي فيزيک- رياضي فارغ‌التحصيل شد. دمينگ در اين مدت با افراد سرشناسي آشنا شد که مهم‌ترين آنها والتر شوهارت بود که بعدها به عنوان پدر کنترل آماري کيفيت معروف شد.

در سال‌هاي 1933 تا 1943، دمينگ رييس بخش رياضيات و آمار دانشکدة تحصيلات تکميلي وزارت كشاورزي آمريكا  بود. در اين دوران، دمينگ و همكارانش به تحقيق در زمينة نمونه‌برداري و ساير جنبه‌هاي آمار نوين مي‌پرداختند.

درسال 1946، دمينگ اداره سرشماري را ترک کرد و يک دفتر خصوصي مشاورة مديريت در تحقيقات آماري تأسيس کرد. او همچنين به دانشکدة تحصيلات مديريت اقتصادی بازرگانی دانشگاه نيويورک پيوست و به عنوان مشاور وزارت جنگ آمريکا، براي نخستين بار از ژاپن بازديد کرد. دمينگ تا سال 1956، پنج بار ديگر هم به ژاپن سفر کرد و در سال 1950، بنياد جايزة دمينگ را در آن کشور بنا نهاد.

دمينگ
دمينگ

فهرست مطالب:

  • دمينگ كيست
  • آموزه‌هاي دكتر دمينگ
  • نكاتي ديگر از آموزه‌هاي دمينگ
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد ادوارد دمينگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *