تحقیق در مورد ارزش پول ملی

تحقیق در مورد ارزش پول ملی
نوع فایل
Word
حجم فایل
11 کیلوبایت
تعداد صفحه
5
تعداد بازدید
68 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد ارزش پول ملی که در 5 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد ارزش پول ملی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

در طول چند ماه گذشته بازار ارزهاي خارجي شاهد تحولات متعدد و قابل تاملي بود، شايد مهمترين اين تحولات کاهش ارزش دلار در مقايسه با ساير ارزهاي بين المللي از جمله يورو بوده است.

در صورتي که فرض کنيم که اين کاهش ارزش دلار، ناشي از رکود اقتصادي و ضعف ساختاري اقتصاد آمريکا است – که البته جاي بحثهاي متعدد دارد و در اين مقاله نمي گنجد – نکته شگفت انگيز براي برخي کارشناسان در اين ماجرا، نحوه تاثيرگذاري اين سياست، در ارزش پول ملي کشورمان (ريال) است.

سوالي که مکررا توسط اين گروه مطرح مي گردد اين است که: براستي قيمت ارزهاي خارجي در کشور ما، بر اساس کدام قاعده يا قانون علمي تغيير مي يابد؟ قوانين حاکم بر بازار ارزهاي خارجي در کشور ما کدام است؟ در حالي که قيمت دلار در مقايسه با قيمت ساير ارزهاي خارجي مرتبا در حال کاهش است.

بر اساس کدام منطق قيمت دلار در کشورمان، مرتبا در حال افزايش است؟! و در عين حال قيمت ساير ارزها نيز همزمان افزايش مي يابد؟! آيا اين نکته نشان دهنده اين حقيقت تلخ نيست که قيمت ارز در کشور ما نه بر اساس قاعده عرضه و تقاضا، بلکه بر اساس خواست و سياست هاي دستوري بانک مرکزي تغيير مي يابد؟!

ارزش پول ملي
ارزش پول ملي
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد ارزش پول ملی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *