تحقیق در مورد اساس طراحی و اجرای پی

تحقیق در مورد اساس طراحی و اجرای پی
نوع فایل
Word
حجم فایل
625 کیلوبایت
تعداد صفحه
20
تعداد بازدید
157 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد اساس طراحی و اجرای پی که در 20 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد اساس طراحی و اجرای پی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

به دليل تاثير عوامل مختلف، در مقاومت بتن اغلب تغييراتي وجود دارد. تغييرات در تمام حالتهاي بارگذاري از جمله فشار، گسيختگي كششي، خمش، برش و پيچش رخ مي‌دهد. در بسياري از تكنيك‌هاي اجرا از تغييرات مقاومت فشاري براي كنترل كيفيت استفاده مي‌شود. بنابراين در اينجا فقط تغييرات مقاومت فشاري و پيگيري مراحل آن مورد بحث قرار مي‌گيرد. به عنوان مثال در كفها، مقاومت خمشي ملاك است و براي تضمين كيفيت استفاده مي‌شود. اين روش آماري براي مقاومت فشاري استفاده شده و مي‌توان آنرا در مورد مقاومت خمشي نيز به كار برد.

بطوريكه در بخش 3-2-1 ذكر شد، تغييرات مقاومت فشاري معمولا از توزيع نرمال پيروي مي‌كند. ويژگي‌هاي منحني نرمال، ميانگين نمونه و انحراف معيار نمونه. براي محاسبه‌ي مقاومت فشاري متوسط استفاده مي‌شود تا مقاومت موردنظر را ايجاد كند. از اين رو در آغاز پروژه، ردة مقاومت بتن بر اساس برآورد ميانگين مقاومت متوسط لازم توليد مي‌شود.

اين مقاومت توليد بر اساس اين فرضيه است كه تأثير متغيرهاي مقاومت بتن در آينده همچون گذشته خواهد بود. طبق اطلاعات موجود ميانگين واقعي مقاومت توليد جايگزين ميانگين مقاومت فرضي و انحراف معيار خواهد شد. در صورتي كه ميانگين و انحراف معيار بدست آمده در طول پروژه برابر با مقادير حاصل از محاسبات باشد، بايد ميانگين مقاومت پروژه به دقت حفظ شود.

اساس طراحي و اجراي پي
اساس طراحي و اجراي پي
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
برچسبها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد اساس طراحی و اجرای پی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *