تحقیق در مورد اهميت ماشين در کشاورزی

تحقیق در مورد اهميت ماشين در کشاورزی
نوع فایل
Word
حجم فایل
23 کیلوبایت
تعداد صفحه
16
تعداد بازدید
75 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد اهميت ماشين در کشاورزی که در 16 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد اهميت ماشين در کشاورزی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

فهرست محتوا

مقدمه:

در ابتدا، تمام محصولات کشاورزی به منظور تأمين معاش انسان به وسيله قدرت يا توان (1)بدنی انسان توليد و آماده می­شد. قرنها سپری گشت تا اين که از قدرت بدنی حيوانات در کمک به توان بدنی انسان استفاده شد. با کشف آهن، ابزاری ساخته شد که باعث کاهش بيشتر کار بدنی انسان گرديد. تبديل کشاورزی با دست به کشاورزی ماشينی امروزی در ابتدا بسيار کند بود، اما با به وجود آمدن گاو آهن فلزی، موتور احتراق داخلی، تراکتور مزرعه و ساير ماشينهای کشاورزی، اين حرکت با سرعتی دور از تصور پيشينيان ما انجام گرفت. تغييراتی که در چند دهه گذشته به وقوع پيوسته است، چنان بر ارزشهای بشری تأثير گذارده که انسان از چگونگی تأثير ماشينهای کشاورزی در آينده بشر متحير ميشود. در حقيقت پيشرفت کشاورزی طی يکصد سال گذشته بيش از پيشرفت بشر در اين زمينه در طول تاريخ جهان بوده است.

امروزه ماهواره­ها از مزارع عکس­برداری می­کنند و متخصصين و دانشمندان را قادر می­سازند تا مناطق آفت زده را مشخص کرده و رطوبت خاک، حرارت خاک و بسياری از عوامل ديگر را اندازه­گيری نمايند. ماهواره­ای بدين منظور در 21 ژانويه 1975 ميلادی توسط کشور ايالات متحده آمريکا به فضا پرتاب گرديد.

اختراع تراکتورهای کنترل از راه دور که به­طور خودکار و براساس برنامه­های کامپيوتری کارهای زراعی را انجام می­دهند، يکی ديگر از ابداعات بسيار جديد است. توليد اين تراکتورها از سال 1994 ميلادی در کشور فنلاند شروع شده است. در شکل 1-1 يکی از تراکتورهای خودکار کنترل از راه دور نشان داده شده است.

ماشین در کشاورزی
ماشین در کشاورزی

فهرست مطالب:

  • مکانيزاسيون کشاورزی چيست
  • آشنايی با وضعيت کشاورزی سنتی ايران
  • شرايط و امکانات توسعه ماشينهای کشاورزی در ايران
  • نيروی کار انسانی و لزوم استفاده ماشين در کشاورزی ايران
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد اهميت ماشين در کشاورزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه