تحقیق در مورد اهمیت و نقش پارک ها در زندگی شهروندان

تحقیق در مورد اهمیت و نقش پارک ها در زندگی شهروندان
نوع فایل
Word
حجم فایل
47 کیلوبایت
تعداد صفحه
18
تعداد بازدید
49 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد اهمیت و نقش پارک ها در زندگی شهروندان که در 18 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد اهمیت و نقش پارک ها در زندگی شهروندان می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

جامعه انسانی مرکب از گروه­های سنی و جنسی متفاوتی است که در کنار نیازهای مشترک، بنا به ویژگی­هایشان نیازها و خواسته­های خاص خود را نیز دارند. زنان و مردان، کودکان، جوانان، میانسالان و سالمندان هر یک مطالبات خاصی دارند که فضا و امکانات شهری باید علاوه بر برآوردن نیازهای مشترک، پاسخگوی آنها نیز باشد.

از طرفی در زندگی مدرن کنونی که مردم بیشتر وقت خود را در بیرون از خانه می­گذرانند، در کنار فعالیت­های روزمره، نیاز به مکان­هایی برای آسایش و در عین حال تعاملات اجتماعی دارند. فضاهای عمومی شهری- به خصوص میدان­ها، خیابان­ها و پارک­ها که اساسی­ترین و بیشترین فضاهای عمومی شهری را تشکیل می­دهند- می­توانند بیشترین مکان­ها برای جذب شهروندان جویای محیط آرام و راحت خارج از خانه باشند.

انسان­های شهرنشین برای تعدیل فضاهای سنگین و ناآرام شهری نیازمند فضاهای آزاد، گوناگون و هماهنگ با مجموعه محیط هستند. وجود اینگونه فضاها برای پیشگیری از افسردگی، تنهایی و اضطراب، موثر و ضروری است.

یک فضای سبز مطلوب علاوه بر آرام کردن و تلطیف روحیه­ی افراد، به قوه­ی تخیل آنها نیز کمک می­کند و زمینه­ای را فراهم می­آورد که هر انسانی برای درک موقعیت خود به آن نیاز دارد.

اهمیت و نقش پارک ها در زندگی شهروندان
اهمیت و نقش پارک ها در زندگی شهروندان
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد اهمیت و نقش پارک ها در زندگی شهروندان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *