تحقیق در مورد ایدز

تحقیق در مورد ایدز
نوع فایل
Word
حجم فایل
11 کیلوبایت
تعداد صفحه
8
دسته بندی
تعداد بازدید
66 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد ایدز که در 8 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد ایدز می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

ايدز يا ويروس “اچ ای وی”(HIV) بيماری است که باعث تخريب سيستم دفاعی بدن انسان می شود. اين ويروس بطرق مختلف همانند داشتن روابط جنسی با فرد یا افراد مسلول به اين بيماری، استفاده از سرنگ و فراورده های خونی آلوده، دريافت و انتقال خون آلوده و همچنين از طريق مادر آلوده به اين ويروس درهنگام تولد نوزاد می باشد

1 – در افراد مورد مطالعه آگاهي از بيماري ايدز HIV حدود 5/48 % بوده كه بسيار كم است و در جوانان و نوجوانان اطلاع و آگاهي كمتر از اين حد مي باشد

2 مهم ترين عامل آن نداشتن آگاهي كافي در اين زمينه مي باشد .

3 – تا فروردين ماه سال 1381 در ايران 3680 مورد آلوده به ايدز گزارش شده و از اين تعداد 364 مورد فوت كرده اند با توجه بـه 18 ميليون دانش آموز و نيروي جنسي قوي و افسار گسيخته آن ها و بـا دانش و آگاهي پايين از راه هاي پيشگيري و عدم دانش و اطلاع رساني در كتب درسي ، احساس مي كنم جوانان در مسير سِيلي خشمگين اردو زده اند .

4 – روزي در ايران آبـله ، حصبـه ، ديفتـري ، وبــا و … بـه صورت اپيـدمي در مي آمد و قتل عام مي كرد (از پدربزرگ ها و مادربزرگ ها بپرسيد) ؛ بـا لطف خدا و مطالعات و زحمات دانشمنـدان راه هـاي پيشگيري بيمـاري هاي فوق يكي يكي شنـاخته شده اند و بشر امروز بيش از 90 % از اين بيماري ها را مي تواند درمان كند و اكنون ايدز بيماري هنوز راه درماني بـراي آن كشف نشده جاي آن ها را گرفته است .

ایدز
ایدز
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد ایدز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *