تحقیق در مورد بررسی پل های تاریخی ایران از ديدگاه معماری و سازه ای

تحقیق در مورد بررسی پل های تاریخی ایران از ديدگاه معماری و سازه ای
نوع فایل
Word
حجم فایل
827 کیلوبایت
تعداد صفحه
7
تعداد بازدید
125 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد بررسی پل های تاریخی ایران از ديدگاه معماری و سازه ای که در 7 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد بررسی پل های تاریخی ایران از ديدگاه معماری و سازه ای می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

خلاقیت و ذکاوت بشر و تلفیق آن با تجربه     اش به تولید شاهکار      های توأم مهندسی و معماری در بناهای خصوصی و عمومی از جمله پل سازی انجامید که در این میان جدا از ذوق زیبایی شناختی معماران، تدبیر آنها در ترکیب قطعات کوچک و مصالح طبیعی چون خاک و سنگ برای ساختن قطعات و حجم های بزرگ شگفت انگیز بوده است که بهترین و زیباترین پل های قدیمی در سراسر دنیا حاصل این خلاقیت است.

با بررسی پل های تاریخی ایران مي             توان نتيجه گرفت که عوامل گوناگونی در شکل و چگونگی ساخت آن نقش داشتند. گاهی پل          ها علاوه بر عملکردشان به نوعی تندیس نیز تبدیل می شدند. پل     هایی که شکل آنها را دلایل سازه       ای تعیین نمی               کرد، بلکه ابتدا از حس زیبایی شناسی طراحی سرچشمه می       گرفتند.

این عنصر همان       قدر که برای صنعتگران و مهندسان جذاب بوده، برای هنرمندان نیز به عنوان سوژه      ای بی         جان جالب بوده است. در اين تحقيق سعي شده است تا مشخصه            هاي معماري و سازه      اي پل        هاي قديمي مورد بررسي قرار گيرد. بی تردید شناخت و بررسی عناصری چون “پل های قدیمی ایران” که به لحاظ اهمیت و جایگاه ویژه شان در مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری شاخص هستند می توانند موضوعات بکری برای شناخت بیشتر مهندسی و معماری بومی این سرزمین باشند.

بررسي پل های تاریخی ایران از ديدگاه  معماري و سازه اي
بررسي پل های تاریخی ایران از ديدگاه معماري و سازه اي
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد بررسی پل های تاریخی ایران از ديدگاه معماری و سازه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه