با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد تابلوهای بزرگ تبلیغات شهری یا بیلبورد که در 16 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد تابلوهای بزرگ تبلیغات شهری یا بیلبورد می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.
مقدمه:
واژه “BILLBOARD” مرکب از دو بخش Bill و BOARD است. Bill دارای معنی، لایحه قانونی، قبض، صورتحساب برات، سند، اسکناس و … و Board به معنای مقوا، تخته، یا هر چیز مسطح، میز غذا، تخته پوش کردن و … میباشد. بیلبورد ابزاری تبلیغاتی است که از چوب، آهن، کاغذ و یا دیگر مواد قابل استفاده تشکیل شده است و در جادهها، روی ساختمانها و مکانهای عمومی نصب میگردد.
در قرن نوزدهم ميلادي بيلبوردها به طور گستردهاي جايگزين تصاويري شدند كه بر ديوارها چسبانده ميشدند يعني در زماني كه رقابت براي مكان نصب مناسب مجريان تبليغاتي را وادار ساخت ابزاري جديد نمود. با اختراع اتوميبي و گسترش بزرگراهها بيلبوردها عموميت بيشتري به عنوان يك ابزار تبليغاتي با گستردگي بالا پيدا كردند. و شركتهاي تبليغات شهري مالك و مجري بيلبوردها اندازه سطح تبليغ آنها به قطع مشخصي استاندارد نمودند. امروزه تبليغات روي بيلبردها بايد بگونهاي باشد كه موجب جلب توجه سريع يك راننده شود و پيامهاي تبليغاتي لزوما كوتاه و طرح آن اغلب نماي بزرگ شده محصول باشد.
از جمله تكنيكهاي مختلفي كه روي بيلبوردها قابل اجراست ميتوان به كلاژ حروف طرحي كه از قاب بيلبورد بزرگتر است و بيرون آمده تكنيكهاي مختلف نورپردازي و يا نوشتههاي متحرك اشاره داشت. عبارت بيلبورد واژه مصطحي است كه جهت تبليغات و آگهيهاي تجاري در ايالت متحده مطرح و رايج شده است.
- به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.