تحقیق در مورد تاثير ضخامت سنگدانه

تحقیق در مورد تاثير ضخامت سنگدانه
نوع فایل
Word
حجم فایل
7.4 مگابایت
تعداد صفحه
53
تعداد بازدید
56 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد تاثير ضخامت سنگدانه که در 53 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد تاثير ضخامت سنگدانه می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

براي توضيح تاثير ضخامت سنگدانه بر واكنش‌هاي GRAM بخش‌هاي نشان داده شده در شكل 36. 3 تحليل مي‌شوند. دو ضخامت مختلف 2 و 6 اينچي (mm 152 و 51) براي لايه 1 فرض مي‌شود، در حاليكه حداقل ضخامت HMA يعني 2 اينچ (mm 51) براي لايه 3 فرض مي‌شود ضخامت اساس دانه‌اي از 4 تا 16 اينچ (mm 406 تا 102) تغيير مي‌كند.

اساس دانه‌اي به لايه‌هاي 2 اينچي (mm 51) تقسيم مي‌شود يعني از دو لايه براي قاعده 4 اينچي (mm 102) تا 8 لايه براي قاعده 16 اينچي (mm 106) تقسيم مي‌شود. به منظور مقايسه آن ها يك روسازي متعادل بدون HMA 2 اينچي (mm 51) در پايين تحليل مي‌شود.

شكل 37. 3 تاثير ضخامت قاعده را بر واكنشهاي متداول و بخشهاي GRAM نشان مي‌دهد. براي بخشهاي متداول كرنش كششي و كرنش فشاري بستر با افزايش ضخامت اساس كاهش مي‌يابند.

اما كرنش كششي در بالاي لايه HMA با افزايش ضخامت اساس براي سطح HMA 2 اينچي (mm 51) افزايش مي‌يابند اما در واقع مستقل از ضخامت اساس براي سطح HMA 6 اينچي (mm 152) مي‌باشد. بنابراين ضخامت اساس در كم كردن كرنش كششي HMA براي روسازي‌هاي متداول موثر مي‌باشد اما براي بخشهاي GRAM تاثيري ندارد. اين شكل همچنين تاثير قسمت تحتاني لايه HMA را در كم كردن كشش تراكمي بستر شرح مي‌دهد.

تاثير ضخامت سنگدانه
تاثير ضخامت سنگدانه
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد تاثير ضخامت سنگدانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *