تحقیق در مورد تاريخچه‌ ساخت‌ لوله‌ و پروفيل‌ در جهان

تحقیق در مورد تاريخچه‌ ساخت‌ لوله‌ و پروفيل‌ در جهان
نوع فایل
Word
حجم فایل
18 کیلوبایت
تعداد صفحه
8
تعداد بازدید
53 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد تاريخچه‌ ساخت‌ لوله‌ و پروفيل‌ در جهان که در 8 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد تاريخچه‌ ساخت‌ لوله‌ و پروفيل‌ در جهان می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

    ساخت‌ لوله‌ درزجوش‌ به‌ اوائل‌ قرن19 ميلادي برمي‌گردد. بدنبال‌ كشف‌ گاز در  سال‌1815ميلادي و استفاده‌ از آن‌ بعنوان‌ وسيله‌ای‌ برای‌ گرم‌كردن‌ لوله‌ كه‌ ازطريق‌ پرس‌ ساخته‌ شده‌ بود، با بهم‌ جوش‌دادن‌ لبه‌ها برای‌ اولين‌ بار توليد لوله‌ درزجوش‌ امكان‌پذير گشت‌.

لوله‌ درزجوش‌ برای‌ رسيدن‌ به‌ سطح‌ امروزی‌ راه‌ طولانی‌ پيموده‌ است‌. جوش‌ كوره‌ای، روش فريتس مون‌‌، استفاده‌ از الكتريسيته‌ برای‌ گرم‌كردن‌ لبه‌های‌ لوله‌ و بهم‌ جوش‌دادن‌ اين‌ لبه‌ها، استفاده‌ از جريان‌ القائی‌ با فركانس‌ متوسط‌، استفاده‌ از جريان‌ القائی‌ با فركانس‌ بالا و انتقال‌ آن‌ ازطريق‌ تماس‌ به‌ لبه‌ها و بالاخره‌ استفاده‌ از فركانس‌ بالا و انتقال‌ غيرتماسی‌ باكمك‌ اندكتور به‌ شكلی‌ كه‌ امروزه‌ در اين‌ صنعت‌ مورد استفاده‌ قرار دارد مسير تكاملی‌ اين‌ صنعت‌ را تشكيل‌ می‌دهند.

     اگر تاريخ‌ شكل‌گيری‌ و تكامل‌ صنعت‌ لوله‌سازی‌ بيش‌ از يك‌ قرن‌ بطول‌ می‌انجامد، شكل‌گيری‌ صنعت‌ پروفيل‌ توخالی تنها از سالهای‌ بعد از جنگ‌ جهانی‌ دوم‌ آغاز می‌شود. اين‌ صنعت‌ ابتدا در كشور آلمان‌ پديدار گشته‌ و پا می‌گيرد و سپس‌ به‌ ديگر كشورهای‌ اروپايی‌ منتقل‌می‌شود.

    ‌بعد از جنگ‌ جهانی‌ دوم‌ بتدريج‌ جمعيت‌ ايران‌ رو به‌ فزونی‌ نهاد و با بهبود وضع‌ نسبی‌ اقتصادی‌ احتياج‌ به‌ ساختن‌ خانه‌های‌ جديد بيشتراحساس‌ می‌شد. ساختن‌ خانه‌ بدون‌ مصالح‌ لازم‌ مثل‌ سيمان‌ و غيره‌ امكان ‌پذير نبود از اينرو دولت‌ و مردم‌ بفكر توليد مصالح‌ ساختمانی‌ افتادند.

تاريخچه‌ ساخت‌ لوله‌ و پروفيل‌ در جهان
تاريخچه‌ ساخت‌ لوله‌ و پروفيل‌ در جهان
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد تاريخچه‌ ساخت‌ لوله‌ و پروفيل‌ در جهان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه