تحقیق در مورد تهويه هوا كشی

تحقیق در مورد تهويه هوا كشی
نوع فایل
Word
حجم فایل
317 کیلوبایت
تعداد صفحه
7
تعداد بازدید
76 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد تهويه هوا كشی که در 7 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد تهويه هوا كشی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

هنگامي كه باد در اطراف يك ساختمان جريان ميابد يا از يك طرف آن وارد و از طرف ديگر آن خارج مي شود باعث تهويه طبيعي مي شود و مي تواند در راههاي مختلفي به كار گرفته شود.

بادگیر، یک روش ایرانی برای ایجاد فضای خنک در داخل منازل گرم کویری است. این دستگاه تهویه مطبوع، سالیان درازی از روزگاران دور، فضای زندگی مردم ایران را قابل تحمل کرده است. . بادگير مجموعه ثابتي است كه هم به صورت بادخور و هم بصورت خروجي عمل ميكند .مجراي قائم آن در قسمت بالا در چهار سو باز است ( و گاهي تنها در دو سو ) و يك جفت ديوارك جدا گر بصورت قطري و متقاطع با يكديگر قرار گرفته اند .

در حقيقت باد گير مجموعه اي از بادخانها با ابعاد 3*3 متر و ارتفاعي در حدود 7 متر است كه بخش فوقاني آن در چهار سو گشوده است و اين قابليت را دارد كه نسيم را از هر جهتي گرفته جريان هواي خنكي را به داخل اتاق هدايت كند . همچينين مي تواند به صورت دود كش عمل كند در اين صورت هواي گرم در اثر اختلاف فشار بين بالا و پائين دودكش از وجه پشت به باد بادگير كشيده مي شود .

در مواقعي كه سرعت باد كم است تهويه ساختمان به وسيله بادخانهاي بادگير تنها به واسطه اثر دودكشي ادامه مي يابد . بادگیرها معمولا برجکهای کوچکی به صورت چهارضعلی با چند ضلعیهای منتظمند که ساختار مثلث در آن به هیچ وجه دیده نمی شود.

تهويه هوا كشي
تهويه هوا كشي
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد تهويه هوا كشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه