با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد توسعه محصول جديد در اقتصاد مبتني بر دانش که در ۷ صفحه به همراه فهرست و منابع، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد توسعه محصول جديد در اقتصاد مبتني بر دانش می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.
فهرست محتوا
مقدمه:
در طول سالهاي اخير شاهد مناسبات تازه اي در بنيان سازمانها و بنگاه هاي اقتصادي هستيم كه تغيير و دگرگوني هاي نفس گير يكي از ويژگي هاي اصلي آن است . شرايط نوين جهاني محيطي را براي كسب و كارها پديدار ساخته است كه در آن عوامل اصلي چالش سازمانها را پديده هايي مانند جهاني شدن ، فناوري و تحولات فزاينده تشكيل مي دهد . در چالش با اين عوامل ساختار و مناسبات نويني در حال شكل گيري است كه از درهم كنش فناوريهاي اطلاعات و ارتباطات و رويكردهاي نوين مديريتي تكوين يافته است .
اين مناسبات با اصطلاح اقتصاد مبتني بر دانش مورد اشاره قرار مي گيرد و در آن محصولات در قالب داده ها ، اطلااعات و دانش با واحد بايت سنجيده مي شود . هدف اين مقاله بررسي مسئله توسعه محصول جديد در ساختار اقتصادي مبتني بر دانش است .
در طي اين مقاله ابتدا به طرح مسئله محصول جديد پرداخته و بخشي از ادبيات موضوعي اقتصاد مبتني بر دانش را بررسي مي شود . آنگاه چالش هاي فراراه تبيين مسئله موجود در ساختار نوين بررسي گرديده و توسعه داده مي شود .
بسياري از سازمانها از اين راه مزايايي كسب نموده اند كه قدرت رقابتي آنها را در مقياس نمايي بالابرده است ، تا جايي كه پژوهش ها نشان مي دهد اگر يك محصول تازه بتواند با هزينه بيشتري ، زودتر وارد بازار شود ، بسرعت هزينه اضافي خود را جبران نموده و كاميابي سازمان را در پي خواهد داشت .
در سالهاي اوليه دهه 80 ، در ميدان رقابت هندا و ياماها ، هندا توانست با ارائه 113 مدل محصول جديد ، در برابر 60 مدل ياماها ، به گردش مالي دو برابر دست يابد و در نتيجه با فاصله بسيار زيادي ياماها را پشت سربگذارد . دنياي كسب و كار هر روز شاهد چنين رقابت هاي نفس گيري باشد . آنچه روشن است اين است كه توسعه محصول جديد براي سازمانهاي سرآمد يك استراتژي بسيار با اهميت و ارجمندي است .
فهرست مطالب:
- اقتصاد مبتني بر دانش
- بنيان اقتصاد مبتني بر دانش را 4 چيز تشكيل مي دهد
- نقش اطلاعات در اقتصاد
- ويژگي هاي سازمان نوين
- مديريت دانش
- و…
منابع و ماخذ:
- بيل گيتس “ كسب و كاربر بر بال انديشه “ ترجمه دكتر عبدالرضا رضايي نژاد
- 2- Senge,p.(1999) “ Integrated org.learning & KM “ Leverage point vol.34
- 3- پيتر سنگه “ پنجمين فرمان “ ترجمه
- به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.