تحقیق در مورد تولید انرژی

تحقیق در مورد تولید انرژی
نوع فایل
Word
حجم فایل
12 کیلوبایت
تعداد صفحه
21
تعداد بازدید
43 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد تولید انرژی که در 21 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد تولید انرژی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

انرژي، عنصر اول است تا دنياي صنعتي، صنعتي تر شود. بي دليل نيست كه برنامه ريزي هاي كنوني اقتصاد دنيا به سمت و سوي تأمين كافي و مطمئن انواع مختلف انرژي سوق پيدا كرده و در شرايط كنوني براي حيات انسان ها بر روي كره خاكي راهي بجز اين متصور نيست.آژانس بين المللي انرژي در گزارش سال 2002 خود به بررسي دورنماي ميزان توليد و مصرف انرژي، همزمان با رشد اقتصادي كشورها پرداخته است. در مطلب زير كه از پايگاه اينترنتي سازمان بهينه سازي مصرف سوخت كشور اخذ شده است پيش بيني كليات رشد اقتصادي كشورها به عنوان عامل محرك رشد تقاضا براي انرژي، افزايش جمعيت، قيمت نفت خام و سياست هاي كلان انرژي كشورها در بلندمدت و در عين حال روند تأمين انرژي و چشم انداز بازار آن ارائه شده است.رشد 3 درصدي توليد ناخالص دنيارشد اقتصادي، مهمترين عامل محرك رشد تقاضا براي انرژي است.

در اين گزارش فرض بر اين است كه توليد ناخالص جهان بين سال هاي 2000 تا 2030، به طور ميانگين سالانه 3 درصد رشد خواهد كرد. اين نرخ رشد اندكي كمتر از آن چيزي است كه در سه دهه گذشته شاهد بوده ايم. پيش بيني مي شود نرخ رشد اقتصادي جهان از سال 2003 با افزايش محسوسي همراه شود و تا سال 2010 بر همين منوال ادامه پيدا كند، ولي پس از آن با كاسته شدن از شتاب رشد اقتصادي كشورهاي در حال توسعه، كه اقتصاد آنها به درجه اي از بلوغ مي رسد و رشد جمعيت آنها كندتر مي شود، نرخ رشد اقتصاد جهاني هم فروكش كرده و تا سال 2030 پيوسته از رشد آن كاسته مي شود.
پيش بيني (فرض) مي شود بر جمعيت جهان طي 30 سال آينده، يك سوم افزوده شده و جمعيت از حدود 6 ميليارد نفر در سال 2000 به 8/2 ميليارد نفر در سال 2030برسد. نرخ رشد جمعيت جهان كه در دهه 1990، معادل 1/4 درصد در سال بود در دوره
2000-2030، به يك درصد در سال خواهد رسيد. بخش اعظم رشد جمعيت جهان طي اين دوره در مناطق شهري كشورهاي در حال توسعه روي خواهد داد.
پيش بيني (فرض) مي شود كه قيمت هاي نفت خام تا سال 2010، كمابيش ثابت و در سطح 21 دلار براي هر بشكه (به قيمت ثابت سال 2000) باقي خواهد ماند كه اين برابر با ميانگين قيمت واقعي نفت طي 15 سال گذشته است. پس از سال 2010 قيمت هاي نفت خام به تدريج و در يك روند افزايشي يكنواخت تا سال 2030 به 29 دلار خواهد رسيد.

تولید انرژی
تولید انرژی
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد تولید انرژی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *