تحقیق در مورد جهت یابی در فضا

تحقیق در مورد جهت یابی در فضا
نوع فایل
Word
حجم فایل
12 کیلوبایت
تعداد صفحه
9
تعداد بازدید
199 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد جهت یابی در فضا که در 9 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد جهت یابی در فضا می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

انسان برای تعیین جهت در فضا به دو سیستم مختلف ادراکی متکی است: قیاس بصری و حس جنبشی . ارگانهای تعادل در گوش و احساسهای عضلانی، حس جنبشی را پدید می آورند . اثر نیروی جاذبه زمین برروی این ارگانها ، حس جنبشی را به کار می اندازد. به این معنی که انسان بدون اینکه از چشمش استفاده کند بالا و پایین را از هم تشخیص می دهد.

از آنجا که ما همواره تحت تاثیر نیروی جاذبه هستیم در هر وضعی که بدنمان قرار گیرد، می توانیم بالا و پایین و جلو و عقب را تشخیص دهیم . اما در شرایط بی وزنی حس جنبش قادر به ادراک چیزی نیست و ما برای تعیین جهت تنها وابسته به قیاس بصری هستیم. برای تعیین جهت بصری ، نیازمند یک مبدا قیاس می باشیم. در یک فضای نامحدود و خالی برایمان اماکن اینکه تنها با استفاده از چشم بالا وپایین و یا جلو و عقب را از یکدیگر تمیز دهیم وجود ندارد.

یک فضای آشضنا می تواند برای ما مبدا قیاس مناسبی باشد . هرمان ویتکین با آزمایش هایی ثابت کرده است که انسان های مختلف برحسب نوع هر کدام نسبت به یکی ازاین دو سیستم اعتماد بیشتری نشان میدهند : انسان درون گرا بیشتر با احساس جنبش و انسان برون گرا بیشتر به جهت یابی بصری.

جهت یابی در فضا
جهت یابی در فضا
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد جهت یابی در فضا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه