تحقیق در مورد داستان شورآباد

تحقیق در مورد داستان شورآباد
نوع فایل
Word
حجم فایل
21 کیلوبایت
تعداد صفحه
23
تعداد بازدید
146 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد داستان شورآباد که در 23 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد داستان شورآباد می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

دريافت يك سويه ي جمالزاده از ساخت زندگي و ميزان تاثير پذيري اش از گذشته باعث شده تا مجموعه آثار داستاني خلق شده ‍ ، به نوع بستر تبديل گرد. يعني بر اين اساس خواننده توانايي تصميم گيري درباره ي صحت پديده ها را ندارد و هر آنچه را وي مي‌گويد بايد بپذيريد .

جمالزاده به منظور دست يافتن بر آموزه ها و آزاد خود داستان را خدا مضمون كرده است .

او با توجه به توانمندي بالا در خلق آثار برتر و نگاه موشكافانه و جستجوگر در غالب موارد حاضر شده پيكر و زير ساخت داستانهايش را متزلزل كند اما مضمون و دور نمايي داستانها ، آنگونه كه مي‌خواهد مطرح گردد. او به راحتي همه چيز را در اختيار خواننده قرار مي‌دهد و از اين كه مبادا مطلبي دست نخورده باقي بماند به اطناب روي مي‌آورد .

حركت جمالزاده در هنگام توصيف مضامين و پديده هاي طبيعت از كل به جز بوده است .

جمالزاده در داستانهاي اوليه ي خود در صدد توصيف و بررسي مسائل عمده و بنيادين هستي چون مرگ ، زندگي ، راه سعادتمندي و ……. بوده است و پس از گذشت زمان براي ايجاد تنوع و ظاهرا دگر  انديشي به مباحث جزئي تر پرداخته است.

موضوعي را كه من انتخاب كرده ام در مورد روستايي به نام شور آباد واقع در كنار كوير لوت مي‌‌باشد و وصف مردماني كه از هر گونه امكانات شهري و حتي وسايل و ملزومات اوليه زندگي بدور مي‌باشند. كساني كه زندگي خود را  به سختي مي‌گذرانند و از هر چه كه طبيعت در اختيار آنها قرار مي‌دهد استفاده مي‌كنند درست مانند انسانهاي اوليه .

اين دهكده سيصد فرسنگ در دويست فرسنگ مساحت دارد و در يك جاي دور و پرت و پلايي قرار دارد كه در گذشته كمتر كسي حتي اسم آن راشنيده بود.

جمعيتي به اسم (كليد داران سعادت ملي ) سه نفر از كاركنان خود را به آن ده و ده هايي ديگر فرستادند تا اهالي آن دهكده ها را با سواد و رفاه آنان را تامين كنند .

داستان شورآباد

داستان شورآباد

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد داستان شورآباد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه