تحقیق در مورد دو بسته نرم افزاری به نام Tk , Tel

تحقیق در مورد دو بسته نرم افزاری به نام Tk , Tel
نوع فایل
Word
حجم فایل
54 کیلوبایت
تعداد صفحه
60
تعداد بازدید
119 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد دو بسته نرم افزاری به نام Tk , Tel که در 60 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد دو بسته نرم افزاری به نام Tk , Tel می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

اين كتاب راجع به دو بسته نرم افزاري به نام Tk , Tel مي باشد. كه با همديگر يك سيستم برنامه نويسي براي گسترش و استفاده از واسط گرافيكي كاربرد (GUI) را فراهم مي كند. Tel بيانگر زبان ابزار فرمان است و با نام “Tiche” شناخته شده است و يك زبان اسكريپتي ساده براي كنترل و توسعه برنامه هاي كاربردي مي باشد. Tel يك برنامه نويسي كلي و عمومي را با استفاده از ابزارهاي سودمند از قبيل متغيرها، حلقه ها و توابع براي برنامه هاي كاربردي متنوع هم مي آورد.

بعلاوه Tel به صورت توكا (embeobble) مي باشد. يعني مفسر آن بعنوان كتابخانه اي از توابع “C” كه مي تواند به راحتي داخل برنامه هاي كاربردي قرار داده شود پياده سازي شود. و هر بنامه اي كاربردي مي توان خصوصيات بنيادي Tel را با فرمانهاي افزودني بخصوصي با برنامه هاي كاربردي گسترش دهد.

يكي از مفيدترين ابزارهايي كه براي گسترش Tel به كار گرفته شده است Tk مي باشد. Tk يك بسته از ابزارهاي نرم افزاري براي سيستم هاي ويندوز با ورژنهاي مختلف مي باشد. و تلفظ نام آن “TeEkey” مي باشد. Tk وسايل و امكانات Tel را با فرمانهاي افزودني براي ساختن واسطه هاي كاربر گسترش مي دهد. بنابراين شما مي توانيد ساختها واسطه هاي كاربر را براي استفاده از كدهاي زبان C با اسكريپتهاي Tcl بنويسيد.

دو بسته نرم افزاري به نام Tk , Tel
دو بسته نرم افزاري به نام Tk , Tel
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد دو بسته نرم افزاری به نام Tk , Tel”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *