تحقیق در مورد روستای بنفش تپه

تحقیق در مورد روستای بنفش تپه
نوع فایل
Word
حجم فایل
5.9 مگابایت
تعداد صفحه
68
تعداد بازدید
228 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد روستای بنفش تپه که در 68 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد روستای بنفش تپه می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

تحولات اقتصادي و اجتماعي و روند رو به رشد آن از جمله رشد جمعيت ، بالا رفتن سطح فرهنگي ، افزايش ارتباطات بين نواحي و مسائلي چون دگرگوني ، نوع معيشتها و حتي تغيير نوع زندگي (كوچ نشيني به روستانشيني و از روستا نشيني به شهرنشيني ) موجب شده تا دگرگونيهايي در ساختار كالبد نقاط جمعيتي نيز صورت گيرد. در اين بين برخي از نقاط روستايي محيط مناسبي را در نتيجه وجود عوامل متعدد سياسي ، اجتماعي و غيره براي جذب جمعيت فراهم نموده و بي مهابا توسعه يافته اند از همين روست كه همه روزه بر تعداد شهرهاي ما افزوده مي گردد از سوئي نقاط ديگري بعلت عدم وجود امكانات و زمينه هاي مناسب اشتغال تخليه شده و جمعيت خويش را از دست داده اند .

جمعيت سرا زير شده از اين نقاط به مراكز جمعيتي بزرگتر مهاجرت نموده و موجبات تورم محيط جديد را در تمام مراحل و زمينه هاي اقتصادي – اجتماعي ، كالبدي فراهم ساخته اند از اين روست كه ضرورت برنامه ريزي روستايي بعنوان يك عامل پيشگيري كننده از سالهاي پيش و حتي در زمان حكومت رضاخان احساس شده و به عناوين متعدد در طول زمان بدان پرداخته اند .

بعد از پيروزي انقلاب اسلامي و بخصوص دهساله اخير امر توسعه روستاهاي علاوه بر رساندن خدمات رفاهي ، عمومي در بر گيرند توسعه و طراحي بافت كالبدي روستا نيز گرديد ، كه اين امر تحت عنوان طرح هادي روستا ناميده مي شود .

عدم برنامه ریزی مناسب ، باعث هجوم مهاجرت روستائيان به نقاط شهري بوده كه عمدتاً ناشي از عدم وجود امكانات رفاهي ، خدمات عمومي در سطح روستا مي باشد .

بسياري از نقاط كوچك جمعيتي كه محيط مناسبي براي استقرار جمعيت بوده اند در اثر هجوم جمعيت بي برنامه ، رشد فيزيكي يافته و در حقيقت تبديل به سكوي پرتابي براي مهاجرت به شهر شده اند ، زيرا تأسيسات و امكانات رفاهي و خدماتي كه دراين مراكز شهري موجود است ، در اين نقاط استقرار نيافته اند.

روستای بنفش تپه
روستای بنفش تپه
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد روستای بنفش تپه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *