تحقیق در مورد سقف های كرميت، مزايا و معايب

تحقیق در مورد سقف های كرميت، مزايا و معايب
نوع فایل
Word
حجم فایل
8 مگابایت
تعداد صفحه
16
تعداد بازدید
41 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد سقف های كرميت، مزايا و معايب که در 16 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد سقف های كرميت، مزايا و معايب می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

در سال‌های اخیر شاهد استفاده گسترده از سقف‌های تیرچه ‌و ‌بلوک با تیرچه فلزی با جان باز (اصطلاحاً کرمیت) می‌باشیم. سرعت نسبتاً بالای اجرای این نوع سقف‌ها به سبب عدم نياز به شمع‌بندي و شاید قیمت تمام شده کمتر آنها موجب افزایش تمایل برای استفاده از این روش اجراي سقف شده است. محاسبه و اجرای این نوع سقف‌ها دارای نکات و ریزه‌کاری‌های اجرايی بیشتری نسبت به سایر سقف‌ها می‌باشد که متأسفانه در بیشتر موارد نادیده گرفته شده و درمجموع شاهد وضعیت نامطلوبی در اجراي اين سقف‌ها مي‌باشيم.

نشریه 151 سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به نام “راهنماي طراحي و اجراي سقف تيرچه‌هاي فولادي با جان باز در تركيب با بتن” در سال 1381 تنظيم و منتشر شده است. بکارگیری ضوابط اين نشريه تا زمان انتشار استاندارد تولید تیرچه‌های فولادی با جان باز توسط مؤسسه استاندارد تحقیقات ایران توصیه شده است. بدیهی است با توجه به ترکیبی بودن این سقف‌ها از بتن و فولاد رعایت کلیه ضوابط مرتبط با موضوع در مباحث نهم و دهم مقررات ملی ساختمان (ساختمان‌های بتني و فولادی) لازم‌الاجرا می‌باشد.

در این نوشته سعی می‌گردد به اختصار به اشکالات اجرایی دیده شده و ضوابط لازم الاجرا در سقف كُرميت اشاره‌ای گردد و سپس مقایسه‌ای مختصر بین سقف‌های متداول با سقف كُرميت صورت پذیرد. در انتها جهت آشنايي محاسبان نمونه‌اي از نحوه طراحي اين سقف‌ها به روش تنش مجاز ارائه شده است.

سقف هاي كرميت، مزايا و معايب
سقف هاي كرميت، مزايا و معايب
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد سقف های كرميت، مزايا و معايب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه