تحقیق در مورد سيستم TRIP OIL

تحقیق در مورد سيستم TRIP OIL
نوع فایل
Word
حجم فایل
27 کیلوبایت
تعداد صفحه
9
تعداد بازدید
46 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد سيستم TRIP OIL که در 9 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد سيستم TRIP OIL می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

در ابتدا بصورت كلي بد نيست توضيحي دربارة تريپ توربين گاز در شرايط اضطراري و در ارتباط بين اين سيستم با ساير سيستم­ها بطور خلاصه در چند سطر داده شود تا اين سيستم بطور ملموس­تري قابل فهم باشد.

اگر مشكلي براي سيستم پيش بيايد كه ادامة روند بهره­برداري از سيستم ممكن نباشد و يا خطري براي سلامت واحد رخ دهد اين مشكلات توسط سوئيچ‌هاي مختلف و مدارهاي حفاظتي حس مي­شوند و سيگنال آنها به سيستم         SPEED TRONIC فرستاده مي­شود.

حال اگرمشكل در حدي باشد كه بايد منجر به توقف واحد شود SPEED TRONIC با ارسال فرمان به سيستم TRIP OIL موجبات اين كار را فراهم خواهد ساخت. سيستم TRIP OIL نقش مياني در تريپ دادن توربين گاز دارد به اينصورت كه مي­تواند با عملياتي كه انجام مي­دهد باعث تخلية روغن سيلندرهاي هيدروليك مربوط به شود كه در نهايت منجبر به تريپ واحد خواهد شد حال اينكه چگونه سيستم TRIP OIL روغن سيلندرهايي هيدروليك اين ولوها را در ين مي­دهد و با توجه به چه پارامترهايي عمل مي­كند مقوله­اي است كه در اين مبحث به آن مي­پردازيم.

سيستم TRIP OIL
سيستم TRIP OIL
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد سيستم TRIP OIL”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *