تحقیق در مورد شركت زيمنس

تحقیق در مورد شركت زيمنس
نوع فایل
Word
حجم فایل
17 کیلوبایت
تعداد صفحه
19
تعداد بازدید
85 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد شركت زيمنس که در 19 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد شركت زيمنس می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

در ايران بيشتر از ‍PLCهاي ساخت شركت زيمنس در صنعت استفاده ميشود.ما هم به توضيح اين نوع PLCها ميپردازيم.البته ناگفته نماند كه PLCهاي شركت كنترونيك كه يك PLC ايراني است هم در صنعت كاربرد بسيار زيادي دارد.

اما به دليل نزديكي زبان برنامه نويسي كه PLCهاي اين شركت با PLCهاي زيمنس دارد صرفا به معرفي PLCهاي زيمنس بسنده ميكنيم.PLCهاي زيمنس خود بر دو نوع هستند.1-STEP5 و 2-STEP7 كه هر كدام خود بر گونه هاي مختلف تقسيم مي شوند.در حال حاضر استفاده از نوع STEP5 رو به كاهش است و به سبب قابليت و امكانات بيشتر از نوع STEP7 استفاده ميكنند.

STEP7 خود از 3 مدل تشكيل شده است.مدل اول STEP7-200 كه براي پروسه هاي كوچك استفاده ميشود.مدل دوم STEP7-300 است كه براي پروسه هاي متوسط به كار ميرود و نوع سوم STEP7-400 است كه براي پروسه هاي كاري بزرگ در صنعت اتوماسيون استفاده ميشود.نوع STEP7-200 به صورت Compact يا فشرده است يعني تمامي سخت افزاري كه قبلا درباره آن صحبت كرديم يك جا است.

شركت زيمنس
شركت زيمنس

اما در نوع STEP7-300 و STEP7-400 اينطور نبوده و اين نوع PLCها به صورت ماژولار مي باشند.يعني هر بخش از سخت افزار به صورت جداگانه قرار رارد.بيشترين مزيت اين نوع آن است كه ميتوان ورودي و خروجي ها را بسته به نوع پروسه كاريمان كم يا زياد كنيم و همچنين CPU و منبع تغذيه قابل تغيير است.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد شركت زيمنس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه