تحقیق در مورد ضرورت صيانت از ارزش پول ملی

تحقیق در مورد ضرورت صيانت از ارزش پول ملی
نوع فایل
Word
حجم فایل
22 کیلوبایت
تعداد صفحه
2
تعداد بازدید
109 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی تحقیق در مورد ضرورت صيانت از ارزش پول ملی که در 2 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه تحقیق در مورد ضرورت صيانت از ارزش پول ملی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

سرانجام و همانگونه كه انتظار مي‌رفت، يك بار ديگر تجربه‌ تغيير رئيس كل بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران در دولت نهم نيز عملي گرديد و اميد است با اين تغيير، رئيس كل جديد كه بدون شايبه هرگونه تعريف يا تعارف از دانش و بينش و سابقه ممتد و موفق در مديريت پولي و بانكي برخوردار است، در رفع مشكلات و معضلات فرا راه اقتصاد كشور در بخش عمده آن در گرو اقدامات و تصميمات پولي قرار دارد، بيش از پيش توفيق يابد.

ترديدي نمي‌توان داشت هدايت سكان كشتي پولي كشور كه تبلور آن در صيانت از ارزش پول تجلي مي‌يابد، وظيفه‌اي است بس دشوار كه امروزه افزون بر كشورهاي در حال توسعه، ممالك پيشرفته صنعتي جهان را نيز با معضلات و تنگناهاي فراوان مواجه ساخته است.

شاهد مثال: ايالات متحده آمريكا كه با همه نازش و فروزش، به علت وضع نابسامان اقتصادي كه برآيند آن در كاهش ارزش پول آن كشور منعكس است، با مشكلات فراواني درگير شده است تا آنجا كه در همين اواخر، شاهد ورشكستگي چند بانك و مؤسسه مالي بزرگ بوده است.(1)

در اين ارتباط، توجه خوانندگان عزيز را به كلام قابل تأمل و تعمق و به تعبيري رساتر، هشداري بسيار آموزنده و گويا معطوف مي‌دارد، كلامي كه به اعتقاد نگارنده مي‌بايد همواره نصب‌العين مقامات پولي قرار گيرد: <در ادبيات اقتصادي و در موضوع بانك مركزي، پول را به مهمات تشبيه كرده‌اند؛

ضرورت صيانت از ارزش پول ملی
ضرورت صيانت از ارزش پول ملی

 

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحقیق در مورد ضرورت صيانت از ارزش پول ملی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *